Marketing Report

Tag Resultaten

Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride

25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam

Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso

25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers

Blauw Gras (ACE) ontwikkelt campagne-app RTL Nieuws & Entertainment

22-04-2024 | 15:19:00
Blauw Gras (ACE) heeft voor en met RTL Nederland de campagne ontwikkeld voor de vernieuwde app van RTL Nieuws & Entertainment. De campagne wordt gevoerd via tv, abri's en online

DPG Media benoemt Wendelmoet Boersema en Karel Smouter tot hoofdredacteuren Trouw

17-04-2024 | 13:29:00
Wendelmoet Boersema en Karel Smouter zijn per 1 juni 2024 benoemd tot hoofdredacteuren van Trouw. Wendelmoet Boersema was al adjunct-hoofdredacteur en is voor Trouw eerder Rusland-correspondent, chef buitenland, chef Verdieping, chef nieuws en politiek verslaggever geweest.

Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer

15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet

Turff en Wahooh maken adverteren binnen studenten doelgroep makkelijker

11-04-2024 | 10:16:00
Met 2.600 schermen in de woonkamers van studentenhuizen biedt Turff adverteerders een mooie kans om de studenten doelgroep te bereiken

TBWA\NEBOKO ontwikkelt billboard-campagne McDonald's

08-04-2024 | 09:45:40
McDonald’s heeft besloten om in hun nieuwste campagne niets anders dan deze iconische geur in te zetten

Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023

06-04-2024 | 19:44:00
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro (1,7 procent lager)

Buro Dirigo ontwikkelt publiekscampagne werkorganisatie BUCH

04-04-2024 | 12:29:00
De publiekscampagne Samen goud voor elkaar is van start in Bergen, Castricum en Heiloo. Met de campagne willen de gemeenten de sociale basis in de regio versterken

SuperRebel ontwikkelt lanceringscampagne FreeBrew voor Swinckels

27-03-2024 | 09:37:00
De jongere generatie kiest er steeds vaker voor om alcohol te laten staan. Reden voor Swinckels om een brewed craft soda op de markt te brengen

Inzendingen Digital Creative Competition van Ocean Outdoor geopend

26-03-2024 | 09:02:00
Ocean Outdoor lanceert opnieuw haar jaarlijkse Digital Creative Competition en rolt deze gelijktijdig uit in de andere Ocean landen

RA*W en Global komen met Digital Out-of-Home challenge: Your Craft

22-03-2024 | 15:05:00
RA*W en Global Media & Entertainment roepen ontwerpers op om vanaf 2 april tot 16 april 2024 creaties rond het thema Your Craft in te sturen voor de Digital Out-of-Home Challenge 2024

JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next

21-03-2024 | 06:45:00
Het joint industry committee BRO heeft onder de naam BRO Next een vernieuwd buitenreclame bereiksonderzoek gelanceerd onder de naam BRO Next

[Interview] Swantje Brennecke over vernieuwd bereiksonderzoek buitenreclame BRO Next

21-03-2024 | 06:45:00
BRO Next is gelanceerd, het vernieuwde bereiksonderzoek van het joint industry comittee buitenreclame. We spreken directeur Swantje Brennecke hierover

CSDM introduceert podcast DOOH Today: BRO Next voor de (D)OOH-markt

15-03-2024 | 11:11:00
In de eerste aflevering van de serie CSDM Podcasts DOOH Today wordt ingegaan op de lancering van BRO Next.

CS Digital Media ontwikkelt bestickering voor DOOH-campagne Disney+

08-03-2024 | 08:56:00
De stickers zijn te zien op een wachthuisje op metrostation Zuid en op metrostation Amsterdam Centraal.

RTL Nieuws, RTL Boulevard en RTL.nl gaan online samen: RTL Nieuws & Entertainment

04-03-2024 | 18:17:00
RTL Nieuws, RTL Boulevard en RTL.nl worden online omstreeks eind maart 2024 gebundeld tot één online uitgave die via één website en één app beschikbaar komt onder de naam RTL Nieuws & Entertainment

blowUP media lanceert twee LED-schermen in Rotterdam

29-02-2024 | 13:47:00
ALEX, het driezijdige digitale scherm van 21 m2 dat vanuit het plafond naar beneden komt, is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising

Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam

25-02-2024 | 16:10:00
Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen. Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030

Netflix staat met Avatar op schermen en stickers in Amsterdamse metro

23-02-2024 | 11:20:48
De streamingdienst doet dat in samenwerking met reclame-exploitant CS Digital Media en display expert YPOS.

[Interview] Madelon Fortuin (Mediahuis NRC): Aantoonbaar waarde toevoegen en relevant zijn, daar gaat het om

21-02-2024 | 13:45:00
Madelon Fortuin is commercieel directeur bij Mediahuis NRC. We spreken haar over ontwikkelingen en trends bij Mediahuis NRC waaronder pre-rolls bij podcasts, hoe je waarde kunt vergroten en meer

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.