Tag Resultaten
[Podcast] Agency Runners: Michel van Velde - Craftmore
Oprichter van Craftmore Michel van Velde is in gesprek met Agency Runners geweest over zijn cases, het oprichten van bureaus en zijn carrière
Audiohuis met de Kiescast over de EU-verkiezingen
Audiohuis en vijf vrienden zijn gestart met een reeks korte podcasts over de Europese verkiezingen
Ocean lanceert grootste digitale scherm in Emmen
Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk de ideale omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds
Gerhard te Velde richt podcast agency Ear Ear op
Ondernemer Gerhard te Velde heeft Ear Ear opgericht, een podcast agency gericht op mensgerichte merken en organisaties. Ear Ear biedt organisaties de kans om zich te verbinden met hun doelgroep door middel van podcasts
[Column] David de Jong: Commissariaat voor de Media bewijst eigen onvermogen
Het Commissariaat voor de Media is de bestuursrechtelijke handhaver van de Mediawet. Die bewijst eigenlijk al een behoorlijke tijd zijn eigen onvermogen. Niet omdat deze toezichthouder niet de middelen daartoe heeft, maar omdat hij ervoor kiest om niet te handhaven en een laissez-faire houding aan te nemen
[Interview] Jeroen Visser en Chris Woerts over PodcastJunkies en podcast SportClash
Jeroen Visser en Gerard Vos zijn de oprchters van het podcastbedrijf Podcastjunkies. Eerder richtte Jeroen Visser het buitenreclamebedrijf Vivo Media en het advertentienetwerk The Relevance Network op
[DutchMedia Podcast] over Viaplay/Formule 1, Yoursafe Radio, KPN, een voetbaltoernooi van FIFA en Apple en George Freriks over AFN
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam
Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.
[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print
Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?
[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert
[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de transformatie van SBS9 naar Viaplay TV
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Christiaan van Dijk over de recente veranderingen omtrent SBS9 en Viaplay TV
[Interview] Tom Nederend: WielerOrakel, een uit de hand gelopen hobby
Marketing Report houdt een serie interviews met sites die aangesloten zijn bij Azerion. WielerOrakel is een site en podcast voor de wielrenliefhebber met voorspellingen en veel data. We spreken hierover met Tom Nederend
[Marketing Report Radio] Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we Jeroen Goeman Borgesius over redacties, journalistiek en The PR-Awards
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
Kinepolis vertoont podcast in de bioscoop
Kinepolis Jaarbeurs Utrecht vertoont op 14 mei de live podcast Help I Sexted My Boss, uitgezonden vanuit London Palladium
Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet
[DutchMedia Podcast] over DPG Media, Mediahuis, JUKE, piraterij (BREIN), Viaplay TV en politieke NPO-discussies
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite