Tag Resultaten
Mark Woerde lanceert initiatief Creative Under Fire
Om creatieven in hun gezondheid te ondersteunen, wordt het initiatief "Creative Under Fire" gelanceerd.
Gezamenlijke actie tegen btw-verhoging media-, sport-, cultuur- en horecasector
De media-, sport-, boeken-, cultuur- en horecasector hebben hun krachten gebundeld in een protest tegen een voorgenomen btw-verhoging van de aankomende regering per 2026 in die sectoren
TBWA\NEBOKO introduceert samen met Odido Het Telefoonboekje
Een verhaal geschreven in app-gesprekken door de kinderboekenschrijver Marjon Hoffman, onder andere bekend van de populaire reeks De Regels van Floor
Zes op tien Nederlanders willen meer lezen
Hoewel Nederlanders moeite ervaren om tijd vrij te maken voor lezen, heeft het een ontspannend effect op maar liefst 68 procent van hen.
The Invaders lanceert Verborgen Verhalen achter Assassin’s Creed
Boekenweek van Jongeren en Readification slaan handen ineen om meer jongeren te laten lezen
Presentatie Het Grote Marketing & Media Jaarboek | 26 april 2023 - Amsterdam
Leuk om elkaar weer eens te zien! Op woensdag 26 april presenteren wij Het Grote Marketing & Media Jaarboek 2023. Super leuk als je erbij bent!
WPG Uitgevers gaat zich focussen op het uitgeven van boeken, luisterboeken en podcasts
WPG Uitgevers is voornemens zich verder te focussen op het uitgeven van boeken, luisterboeken en podcasts. Uitgeverij Zwijsen wordt verkocht.
Magazine Media Associatie lanceert Magazine Media Factbook
Magazine Media Associatie brengt de eerste editie van het MMA Magazine Media Factbook uit, met actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Boek over podcasts: Aantal podcasts blijft achter in Nederland
Nederland loopt achter op gebied van podcasting. Dit is de stelling van Mirjam Hegger, auteur van het boek Succesvol podcasten voor ondernemers dat inmiddels te koop is
[Interview] Hoofdredacteur Ben Rutte over Zeilen
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Ben Rutte, hoofdredacteur van het mediaplatform Zeilen
[CMTA] iO (Campus Utrecht): FrieslandCampina
Hoe kan FrieslandCampina medische professionals in Mexico inzicht geven in de volledige productieketen van zuigelingenvoeding, zonder dat ze daarvoor naar Nederland hoeven te reizen
[CMTA] Mediatic: LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld
Met ons boek LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld gingen we in gesprek met de leiders van 29 van de meest impactvolle ondernemingen. Wat is hun geheim? Hoe combineren zij groen met poen? En welke marketinglessen hebben zij voor ons in petto
[CMTA] LVB: The Exit Years
Een bedrijf starten is een feestje. Een bedrijf verkopen, dat is andere koek. Veel ondernemers hebben het er moeilijk mee. Anderen genieten juist: minder verantwoordelijkheden en vaak een mooie som geld op de bankrekening. Maar wat te doen met al dat geld
[CMTA] DPG Media: Donald Duck - Veredivisie
De Eredivisie bestaat 65 jaar! Om dit te vieren én om jong en oud te blijven betrekken bij de Eredivisie, is een uniek Donald Duck album geproduceerd
In Memoriam dr. mr. Ben Verleg
Ben Verleg is auteur van Gevleugeld Leiderschap en ambassadeur van Kanker.nl. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn medische situatie en de totstandkoming van de heruitgave van zijn boek
This Agency creëert AR-filter Justdiggit ter promotie van klimaatboek
Uitgeverij Rubinstein en Justdiggit presenteren Van de Noordpool naar Nairobi. Een klimaatboek voor kinderen vanaf zeven jaar met een positieve boodschap: het is nog niet te laat. We kunnen het tij nog keren
2Basics organiseerde brandsessie: merken als maatschappelijke impactmakers
2Basics organiseerde samen met CPNB een brandsessie onder leiding van Frénk van der Linden. Tijdens de brandsessie ging Frénk van der Linden in gesprek met Ronald Giphart die vol passie vertelde over het belang van lezen, innovatie en zijn aandeel hierin
Winnaars winactie Handboek Online Marketing 8 bekend
De winnaars van de Marketingreport.nl-winactie zijn bekend en hebben hun boek inmiddels ontvangen. Zo schreef winnaar Herman uit Baak op de vraag welk middel in een toekomstproof online marketingmix thuishoort: “De perfecte search engine optimization.”
Winactie: Handboek Online Marketing 8 van Patrick Petersen
Korting op crossmediaal marketingboek over podcast, online video plus boeiende en bindende content van onze columnist Patrick Petersen
Selmore Creative Agency ontwikkelt ASN BioBrigade activatie
In opdracht van de ASN Bank ontwikkelde Selmore Creative Agency de BioBrigade, een collectief biologische superhelden die op natuurlijke wijze plagen bestrijden, de grond omwoelen en de omgeving bestuiven
[Preview] Andy Mosmans en Patrick van Thiel komen met boek over branding
Auteurs Andy Mosmans en Patrick van Thiel maken op toegankelijke wijze duidelijk waar branding in de volle breedte over gaat. Vanuit een niet eerder gepresenteerde brede invalshoek geven ze houvast bij het (door)ontwikkelen en bestuderen van merken
Gepubliceerd door: Nico