Tag Resultaten
Reckitt kiest WPP Media voor 21 Europese markten
De samenwerking gaat in op 1 januari 2026 en betreft het volledige portfolio van gezondheids- en hygiënemerken
WPP Media presenteert Benelux-leiding
WPP Media heeft bekend gemaakt dat Maiko Valentijn (CEO), Atva van Zanten (COO), Lisette Doodeheefver-Otten (Chief People Officer) en Matthijs Brouwer (CFO) voortaan de leiding vormen in de zogeheten ExCo Benelux
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
WPP Media Nederland en België worden WPP Media Benelux
WPP Media gaat zijn activiteiten in Nederland en België anders organiseren. Tot nu toe werkt WPP Media met gescheiden organisaties in beide landen. WPP Media kondigde aan dat beide entiteiten opgaan in WPP Media Benelux met Maiko Valentijn als CEO
Your Channels en Samsung TV Plus lanceren VI TV en muziekzenders Your 60s/70s/80s
Your Channels en Samsung TV Plus hebben samen met uitgever PXR de voetbalzender VI TV gelanceerd als FAST-kanaal voor gebruikers van Samsung tv-toestellen
Club Suprema
Dr. Oetker wilde een nieuw premium pizzamerk genaamd Suprema introduceren, dus WPP Media ging aan de slag.
Onderzoek: hoe biculturele Nederlanders feestdagen vieren
WPP Media en Motivaction presenteren een onderzoek dat marketeers helpt feestdagencampagnes beter aan te laten sluiten bij culturele gebruiken in Nederland
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
Mastercard wijst WPP Media aan als wereldwijd mediabureau
Mastercard heeft WPP Media aangewezen als zijn wereldwijde mediabureau voor de mediastrategie, planningen en media-inkoop voor meer dan 70 landen
Wednesday’s Mall of Misery trekt ruim 10.000 bezoekers
Westfield Mall of the Netherlands was begin augustus het toneel van een grootschalige activatie rond de Netflix-serie Wednesday.
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
WPP Media en Criteo koppelen commerce data aan connected TV
WPP Media werkt samen met Criteo om commerce intelligence beschikbaar te maken voor Connected TV (CTV).
WPP Media stelt marktverwachtingen naar beneden bij
WPP Media heeft de verwachtingen van de mediabestedingen in Nederland naar beneden bijgesteld
[Screenforce] WPP Media stelt marktverwachtingen bij
WPP Media heeft in juni zijn halfjaarlijkse update gepubliceerd van het rapport This Year Next Year, met een wereldwijde prognose voor de advertentiemarkt tot 2030
Cindy Rose wordt CEO van WPP per 1 september
Ze beschikt over ruime internationale ervaring in technologie, telecom, media, entertainment en creatieve industrieën.
Display en native effectief bij juiste content en context
De studie, de elfde in een reeks sinds 2019, laat zien dat zowel display- als native-advertenties bijdragen aan online merkbekendheid.
GroupM verder als WPP Media
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus
Ruben Beijer is co-CEO, oprichter en eigenaar van het creatieve bureau NEEW. We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.
BPD-campagne van The Family draait om luisteren
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.
ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis