Tag Resultaten
Mastercard wijst WPP Media aan als wereldwijd mediabureau
Mastercard heeft WPP Media aangewezen als zijn wereldwijde mediabureau voor de mediastrategie, planningen en media-inkoop voor meer dan 70 landen
Wednesday’s Mall of Misery trekt ruim 10.000 bezoekers
Westfield Mall of the Netherlands was begin augustus het toneel van een grootschalige activatie rond de Netflix-serie Wednesday.
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
WPP Media en Criteo koppelen commerce data aan connected TV
WPP Media werkt samen met Criteo om commerce intelligence beschikbaar te maken voor Connected TV (CTV).
WPP Media stelt marktverwachtingen naar beneden bij
WPP Media heeft de verwachtingen van de mediabestedingen in Nederland naar beneden bijgesteld
[Screenforce] WPP Media stelt marktverwachtingen bij
WPP Media heeft in juni zijn halfjaarlijkse update gepubliceerd van het rapport This Year Next Year, met een wereldwijde prognose voor de advertentiemarkt tot 2030
Cindy Rose wordt CEO van WPP per 1 september
Ze beschikt over ruime internationale ervaring in technologie, telecom, media, entertainment en creatieve industrieën.
Display en native effectief bij juiste content en context
De studie, de elfde in een reeks sinds 2019, laat zien dat zowel display- als native-advertenties bijdragen aan online merkbekendheid.
GroupM verder als WPP Media
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Matthijs Brouwer benoemd tot CFO van GroupM
GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, heeft Matthijs Brouwer per 1 april benoemd tot Chief Financial Officer (CFO).
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
Ad Alliance en GroupM lanceren AI-inhaakbillboard
Ad Alliance heeft samen met EssenceMediacom en StudioM een primeur in televisie-advertising gerealiseerd.
GroupM onderzoekt impact van advertenties in gaming
Adverteren binnen en rondom videogames wint terrein en blijkt net zo effectief als video-on-demand.
StudioM wint drie pitches Bolton Group
Naast Chilly kiezen ook Dubro, Rio Mare en Borotalco (allen onderdeel van de Bolton Group) voor StudioM, de creatieve tak van GroupM.
EssenceMediacom strategisch mediapartner voor Allianz Direct
Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner.
Merken gebruiken Valentijn voor betekenisvolle ervaringen
In de weken voorafgaand aan 14 februari worden marketingcampagnes een achtergrond voor de feestdag, waarbij merken boodschappen van liefde verspreiden.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis