Tag Resultaten

Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand

17-09-2024 | 11:34:00
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten

Tui Six Managing Director Merkle Nederland

12-09-2024 | 12:53:00
Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, brengt Tui een schat aan kennis en ervaring mee naar Merkle. 

[Content Marketing Awards 2024] EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje

12-09-2024 | 08:00:00
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!

Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay

05-09-2024 | 16:29:00
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu. 

Dentsu en Rabobank komen met merkcampagne Onze bank

02-09-2024 | 09:49:00
Met de vernieuwde merkcampagne viert de bank haar coöperatieve karakter

Dentsu Benelux lanceert OOH-trendrapport 2024: Lange campagnes het best voor merkherkenning

30-07-2024 | 12:11:00
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht

Ashley Knight, Florian Root and Pascal Rotteveel Dentsu Lab’s EMEA leadership team

16-07-2024 | 11:09:00
dentsu reveals Dentsu Lab’s EMEA leadership team; Head of Strategy, Ashley Knight; Executive Creative Director, Pascal Rotteveel, and Business Director, Florian Root. 

dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening

10-07-2024 | 10:13:00
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf

Team5pm, VML en dentsu ontwikkelen verfcampagne GAMMA

02-07-2024 | 10:12:00
Door samenwerkingen met influencers en een maak je eigen kleur-winactie helpt team5pm GAMMA om top-of-mind te zijn wanneer men aan verf denkt in Nederland

Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor KLM

26-06-2024 | 11:11:00
De campagne Jij bent toe aan Techniek XXL laat zien dat een technische baan bij de vliegmaatschappij meer binnen handbereik ligt dan je wellicht zou denken

Dentsu lanceert RetailMedia Solutions

13-06-2024 | 14:58:00
Dentsu Benelux heeft RetailMedia Solutions gelanceerd. Dit is een programma gericht op retail waarbij deze specialistische kennis geïntegreerd wordt aangeboden rondom de mediastrategie, de planning en inkoop bij alle teams binnen Dentsu

Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne

06-06-2024 | 14:51:00
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten

DPG Media Radio: Hoger aandeel radio in mediamix leidt tot betere scores op merk KPI's

25-04-2024 | 09:56:34
In 2022 en 2023 ging zo’n 9 procent van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen

Dentsu Creative ontwikkelt campagne amsterdam&partners

29-01-2024 | 16:24:52
Het belangrijkste doel: trots van Amsterdammers op hun stad en buurt vergroten

Dentsu wint pitch BSH

20-12-2023 | 11:49:00
BSH is een wereldwijde onderneming met merken als Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau. 

TBWA\NEBOKO lanceert campagne Decemberzegels PostNL

06-12-2023 | 11:04:00
Dit is de derde campagne in de reeks onder de nieuwe campagnevlag Tot snel. PostNL

Content Marketing Awards 2023 | GOUD B2C - Dentsu Benelux: Albert Heijn's Expeditie Oceaan

29-11-2023 | 16:22:00
Met de podcast 'Expeditie Oceaan' laat Albert Heijn kinderen (4-12 jaar) op een verrassende manier kennis maken met de oceaan. De populaire bioloog Freek Vonk neemt kinderen vanuit het bewaaralbum mee op zijn ontdekkingsreis naar 16 verschillende ecosystemen. Luisteraars horen 8D-audio-experiences, waarbij ze omringd worden door allerlei spannende natuurgeluiden. Nooit eerder werd een campagne op zo'n manier verrijkt. De podcast heeft alle verwachtingen overtroffen door het engagement van de campagne substantieel vergroten

[CMTA] Dentsu Creative: Maak het mooier met Karwei

06-11-2023 | 11:06:30
Ontdek hoe we zijn gegaan van merkboodschap tot een betrokken #KARWEI community op social die precies weet hoe je het mooier maakt samen met Karwei.

[Screenforce] Hoe gebruik je aandacht als de nieuwe media-currency

24-10-2023 | 11:58:00
Het media ecosysteem is de afgelopen jaren op een disruptieve manier geëvolueerd

[Column] Bas Vlugt: Adnight 2023 Report!

14-10-2023 | 09:52:00
Toffe bende bij ADNIGHT 2023. Marketing Report stortte zich met overgave en wist acht bureaus te bezoeken. Eerste stop was de Houthavens, rammetje vol creatieve bedrijven en dito mensen

Bol eerste adverteerder programmatic OOH-tunnelreclame van adtrackmedia

13-10-2023 | 10:02:00
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus consumenten bereiken met full-motion video-advertenties die te zien zijn op de tunnelwanden van drukke metrolijnen

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.