Tag Resultaten

Boldking kiest voor Zuiver Media als mediabureau

25-02-2025 | 11:11:00
Scheermerk Boldking heeft Zuiver Media gekozen. Vanaf nu is Zuiver Media verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop

N=5 ontwikkelt merkcampagne voor Koninklijke Auping

07-10-2024 | 14:02:00
Auping presenteert een positionering: designed for life. Als aftrap van de herpositionering lanceert Auping de multimediale campagne: Het Nieuwe Slapen

True Ideas ontwikkelt Met jouw bloed geef je zoveel meer-campagne Sanquin

07-05-2024 | 13:57:44
De kern van de campagne, die als doelstelling heeft om vele nieuwe bloeddonors te werven, bestaat uit drie korte films

True Ideas ontwikkelt campagne 100-jarig bestaan De Goudse

19-03-2024 | 09:40:00
De pay-off onderstreept die eigenheid met vier woorden die in alle uitingen terugkeren: Lang leve jouw manier

Jaarbeurs kiest voor mediabureau Zuiver Media

23-05-2023 | 09:56:02
Na een korte bureauoriëntatie heeft Koninklijke Jaarbeurs gekozen om de media-activiteiten bij Zuiver Media onder te brengen

Modern Minds (Zuiver Group) neemt webdevelopment bureau Klik & Steen over

24-01-2023 | 09:26:00
Webdevelopment bureau Klik & Steen is per 1 januari 2023 overgenomen door Modern Minds. Zowel Klik & Steen als Modern Minds is expert op het gebied van e-commerce en webdevelopment


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.