Tag Resultaten
Hearts & Science wordt mediabureau van Yazen in Nederland
De samenwerking richt zich op strategische inzet van mediamiddelen om merkopbouw en duurzame groei te ondersteunen.
Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met Hassan Khan, mediaspecialist bij Omnicom Media Group
Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen
Countdown to Cannes - Mariia Buchkaryk, OMD
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
Internationaal succes voor Nederlands tv-format De Verraders
In dit artikel duikt OMD dieper in de cijfers van de afgelopen seizoenen van De Verraders. Hoe heeft het programma zich ontwikkeld qua populariteit?
Retail Media Dashboard biedt grip op campagnedata
Hoewel het Nederlandse retail medialandschap maar enkele grote spelers kent, zijn er momenteel zo’n 15 retailers actief met een retail media-propositie
Ruim 2,1 miljoen kijkers voor Dodenherdenking 2025
Tijdens de uitzending van zondag 04 mei 2025 keken ruim 2.1 miljoen mensen naar de herdenking op NPO 1. In 2024 waren dit er ruim 1.9 miljoen.
Klanten lang vasthouden is een belangrijke asset van OMD
OMD Nederland is genomineerd voor Bureau van het Jaar bij de AMMA’s. Volgens managing director Roland Teerenstra is klantbehoud een essentiële factor
Hearts & Science wordt mediabureau Save the Children
Het mediabureau, onderdeel van Omnicom Media Group, ondersteunt de organisatie bij merkversterking en fondsenwerving.
De eerste LUBACH haalde kijkcijferrecords
Arjen Lubach maakte op 24 maart 2025 zijn debuut op RTL 4 met zijn programma LUBACH
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
Boer Zoekt Vrouw 2025 trekt miljoenen kijkers
Het nieuwe seizoen van Boer Zoekt Vrouw (2025) is weer van start met een frisse groep boeren die hun hart willen openen voor de liefde.
Hoe marketingteams balanceren tussen brand en performance
Je hoeft maar een Linkedin-feed te openen van een random marketeer en de gesprekken rondom branding versus performance vliegen je om de oren.
Finale Wie is de Mol anders dan anders
Nieuwe week, nieuwe cijfers. We delen de definitieve kijkcijfers van week 10 (live + uitgesteld kijken).
TBWA\NEBOKO maakt Fan Favorites-campagne voor McDonald's
TBWA\NEBOKO maakt Fan Favorites campagne voor McDonald's in digital-first campagne
Wie is de Mol bijna 3 miljoen kijkers in week 3
Nieuwe week, nieuwe cijfers. Vandaag delen we de definitieve kijkcijfers van week 3 (live + uitgesteld kijken).
Hoe AI de programmatic-industrie transformeert
Dit artikel onderzoekt hoe AI de programmatic-industrie transformeert, waarbij ook gekeken wordt naar de gevaren ervan.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis