Tag Resultaten
Havas Lemz, HAGENS PR en Home Agency ontwikkelen campagne Proteïne-productlijn Optimel
De drielaagse introductiecampagne voor Optimel Proteïne helpt consumenten met een goede dagelijkse verdeling van eiwitten
Vivendi boekt met Havas en Canal+ groei in eerste kwartaal
Vivendi heeft met Havas en Canal+ Group groeicijfers gerapporteerd over het eerste kwartaal. Zowel Havas als Canal+ boekten daarbij groei in hun wereldwijde en Europese omzet
Cannes Lions 2024: De Juryleden uit Nederland
Dit zijn vanuit Nederland de vijf mensen die deel uitmaken van de Cannes Lions 2024 Jury
Havas Media wint pitch Cooper Consumer Health
Het zelfzorggeneesmiddelen- en gezondheidsproductenconcern heeft de visie empowering healthier living en past daarmee in het health portfolio van Havas
[SWOT24] Thijs Muller: Ik hou ervan om boven onze tools te blijven staan
De grote kracht in de markt is het nieuwe Nationaal Media Onderzoek. Dat hebben alle bureaus tot hun beschikking en maakt de hele nationale mediabranche sterker
[Whitepaper Sessions 2023] Wichet Seav & Lesley Maria: Retail Media en Marketplaces
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers waren Wichet Seav en Lesley Maria van Havas Media. Wij hebben hun gevraagd om hun presentatie samen te vatten in een column
Havas Media wint Van Geloven account
Met Mora, van Dobben, Hebro en andere snackmerken van Van Geloven voegt Havas Media een klant met veel merkbeleving toe aan haar FMCG portfolio
Vivendi wil zichzelf splitsen in Havas, Canal+ Groupe en Lagardere
Het Franse mediaconglomeraat Vivendi kijkt naar mogelijkheden om zichzelf op te splitsen in drie delen: communicatiebedrijf Havas, tv/mediabedrijf Canal+ en een bedrijf met daarin de belangen van uitgevers Lagardere, Hachette, Relay.
WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie
Havas Meaningful Brands voorspelt de Me-conomy
De belangrijkste verschuiving is dat persoonlijke en duurzame merkattributen nu in elkaar overvloeien
WhitePaper Sessions 2023 | Havas Media | N=5 | Pink Marketing | DCVF | Towel | ZIGT
Voorafgaand aan het M100 Event 2023 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de vierde editie van de WhitePaper Sessions. Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer. Dit is een marketeers-only kennissessie en kosteloos te bezoeke
Nominaties Audify Awards bekend
Kanshebbers zijn de radiocampagnes van Rijksoverheid, Douwe Egberts, KLUUN, Squla, Van Haren en dé VakantieDiscounter
Azerion & Havas vrijwilligers bij De Spelen
Donderdag 25 mei organiseerden NL Cares, Combiwel en Jeugdfonds Sport De Spelen in het Olympisch Stadion in Amsterdam
MHX (onderdeel Mediahuis) en Hyundai ontwikkelen campagne Our New World
MHX, de creatieve studio van Mediahuis, ontwikkelde een campagne voor Hyundai over de impact van technologie op onze aarde en ons leven
Havas wijzigt merkpositionering en logo
Het mediabureau Havas heeft na 20 jaar zijn merkpositionering en logo gewijzigd. Dit heeft het hoofdkantoor van Havas in Parijs bekend gemaakt
[Vacatures] Havas Media zoekt een Performance Marketing Specialist
Havas Media is per direct op zoek naar een Performance Marketing Specialist
[Onderzoek] Audify, Douwe Egberts en Havas Media: inzet audio zorgt voor positieve impact
Uit een effectenonderzoek van het koffiemerk Douwe Egberts is gebleken dat radio als onderdeel van deze crossmediacampagne zorgt voor een significante stijging van de reclameherinnering en voor een positieve en onderscheidende merkassociaties
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Alles over de as van Meaningfulness
Voor ons is denken in groei outdated. Het draait om meerwaarde en impact. Want 80 procent van consumenten uit ons Meaningful Brands-onderzoek - 400.000 respondenten - eist dat merken vooruitgang boeken op de grote issues, willen ze gezien, gehoord en dus gekocht worden
Havas+Lemz lanceert Havas Play
Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit label bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur
[Vacatures] Havas Media zoekt een SEA Specialist
Havas Media is per direct op zoek naar een SEA Specialist
[Onderzoek] Havas Media en Seedtag: Contextual advertising wint van cookies
Uit onderzoek van Havas Media en Seedtag is gebleken dat contextual advertising beter presteert dan cookie-based targeting op basis van attentiewaarde, view-time, naamsbekendheid en merkperceptie