Tag Resultaten
Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.
Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader
Siel Verniers: Met Orbit houden bureaus grip op marge
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform
Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM
Het ijs staat symbool voor het creatieve contrast waarmee het bureau merken helpt veranderen en groeien.
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Sanne Konings en Bregje van Iperen gaan in gesprek met Peter Wybenga over hun specialisatie in moederinfluencers en de kracht van Instagram
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Bas Vlugt sprak met haar over het twintigjarig bestaan van het bureau, het jubileumconcept SPICECREAM en hoe het vak zich in twee decennia heeft ontwikkeld
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Tijdens een aflevering van Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Eefje Gubbens over de ontwikkeling van het bedrijf en hun visie op contentmarketing
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Peter Wybenga ging in gesprek met Danny Thijssing. Hij vertelt over de groei van zijn team en de kracht van buitenreclame
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Peter Wybenga ging in gesprek met Liedewij Hentenaar. Ze vertelt over het meten van audiobereik, de groeiende inzet van merkgeluid en de kracht van creatie
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Nik Sluijs en Toprak Özturan vertellen over hun rollen, ambities, klanten en de samenwerking binnen de Benelux.
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes
Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Hij vertelde over de manier waarop Sizzer merken helpt om muziek strategisch in te zetten, de rol van AI binnen de industrie
Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven: Creatieve fusie voelt als thuiskomen
In gesprek met Bas Vlugt bij Marketing Report TV vertellen ze over hun fusie met Open Now, het unieke samenspel tussen gedragswetenschap en creativiteit
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
In gesprek met Bas Vlugt bij Marketing Report TV spreekt hij over zijn recente reis naar Hamburg en over het succes van de rebranding van nexeye
Eelco de Winter: Het draait om de mens, dat zit in ons DNA
Kaaps Film is een in Rotterdam gevestigde video-productiemaatschappij. We spreken Eelco de Winter, regisseur en creatief directeur van Kaaps Film over hoe zijn bedrijf de mens centraal stelt
[SHOWREEL!] Kaaps Film
Iedereen heeft een verhaal en niet één verhaal is hetzelfde. En wij? Wij brengen die verhalen in beeld.
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Eelco de Winter is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Kaaps Film inzet op echte, menselijke verhalen
Films met een vleugje storytelling
Eelco de Winter is regisseur en creatief directeur van Kaaps Film. Kaaps Film maakt storytelling flms, van branded content tot employer branding videos, commercials en corporate video tot documentaires
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis