Tag Resultaten
Elon Musk heropent aanval op adverteerders met rechtszaak: samenzwering tegen X
Elon Musk heeft de aanval heropend op adverteerders die zich massaal hebben teruggetrokken van het social medianetwerk X. X procedeert tegen de Global Alliance for Responsible Media (GARM) en de World Federaton of Advertising (WFA, waar GARM onderdeel van is), alsmede adverteerders als CVS Health, Mars en Unilever
[Column] Michiel Frackers: Mooie galerij van hoop en meer positiviteit over technologie
De Galerij van Hoop is erg bijzonder. Hierin wordt met behulp van AI zieke mensen een blik geboden in hun toekomst die ze misschien niet zullen meemaken
The Fresh Social Update #1: 4 ontwikkelingen in social media
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
Michiel Frackers: Worldcoin bewijst: mensen geven hun oogbol weg voor een paar muntjes
De technologiebranche gaat steeds meer gebukt onder overdreven veel aandacht voor de oprichters. Elon Musk blijft de schijnwerpers domineren, of hij nu Twitter nieuw leven inblaast of juist afbreekt, afhankelijk van aan wie je het vraagt. Toch was het meest significante nieuws van de afgelopen week de onthulling van Worldcoin. Dit project trekt de aandacht door de glanzende bol, de 'orb', die de iris van nieuwe gebruikers scant, en door de betrokkenheid van mede-oprichter Sam Altman, tevens de CEO van OpenAI
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis