Tag Resultaten
De vrouwenhart-Libelle
In aanloop naar Valentijnsdag verschijnt een speciale Libelle die helemaal in het teken staat van het vrouwenhart.
AD introduceert 12-delige podcast over Batavia
De 12-delige podcast Batavia vertelt het waargebeurde verhaal van de gruwelijkste scheepsreis uit de geschiedenis. Raymond Thiry, bekend van zijn rollen in Penoza en Undercover, heeft de hoofdrol in de podcast
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis