Tag Resultaten
[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer is de vraag: Wat is de toekomst van Retail Media?
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen
Summit Retail Media Group lanceert Nozzle TV op tankstations
Summit Retail Media Group breidt zijn portfolio uit met Nozzle TV, een digitaal advertentieplatform op tankstations
Groei retailmedia bijna 4 keer sneller dan advertentiemarkt
Summit Retail Media Group is een full service media- en techbedrijf dat zich richt op retailers en adverteerders met de omzet van retail media. We spreken Madelein Hiensch, Commercial Director bij Summit Retail Media Group
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis