Tag Resultaten
Verkiezingsprogramma’s: AI, (social) media en NPO
Op 29 oktober 2025 zijn er na nog geen twee jaar opnieuw Tweede Kamerverkiezingen als gevolg van de val van de regering. Inmiddels hebben de meeste politieke partijen hun verkiezingsprogramma’s (in conceptvorm) geopenbaard
NPO Start en Videoland doen mee aan NMO Kijkonderzoek
NPO Start en Videoland doen vanaf de lancering van fase 2 van het NMO Kijkonderzoek mee aan de meting van de streamingdiensten
[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[DutchMedia Podcast] over Meta, Alphabet, Paramount, NMO en VRT
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Talpa Network: overheid potentiële stoorzender
Talpa Network heeft Station10 (van Heiko Bleeker) opdracht gegeven de gevolgen de verruiming online reclame bij de NPO/Ster Talpa Network te onderzoeken
NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia
De verruiming van mogelijkheden om te adverteren bij de NPO via de Ster leidt tot 17 tot 27 miljoen aan online reclameomzetderving bij private nieuwsmediabedrijven
[DutchMedia Podcast] Patricia Sonius te gast over NMO
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[DutchMedia Podcast] over val kabinet, influencers en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Minister Eppo Bruins over Mediahuizen, NTR & procesregisseur
Minister Eppo Bruins (NSC) van OCW heeft in een brief aan de Tweede Kamer zijn kaders aangegeven hoe om te gaan met de NTR, Mediahuizen en wil Meindert Landsmeer als procesregisseur aanstellen
[DutchMedia Podcast] over DPG Media, Radioplayer en NPO
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
VCR en NPO lanceren app Radioplayer Nederland
De Vereniging Commerciële Radio (VCR) en de Nederlandse Publieke Omroep hebben samen met Radioplayer Worldwide de Nederlandse versie van de Radioplayer-app gelanceerd
[DutchMedia Podcast] met Willem-Albert Bol
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[DutchMedia Podcast] over NPO, DPG Media en de ACM
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Kamer wil samenwerking NPO, RTL Nederland & Talpa Network
De Tweede Kamer wil (opnieuw) dat de NPO, RTL Nederland en Talpa Network gaan samenwerken
Kamer steunt omroepplannen, debat over rol NTR blijft
De Tweede Kamer lijkt de plannen van minister Eppo Bruins (NSC) om het landelijke publieke omroepsector te wijzigen, grotendeels te steunen. Alleen op het vlak van de NTR was een duidelijke botsing tussen minstens een vertegenwoordiging van 88 kamerzetels en de minister merkbaar
[DutchMedia Podcast] de NPO-toekomst en Guido van Nispen
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Kamer wil NTR behouden via fusie met NOS
GroenLinks-PvdA, D66, VOLT, ChristenUnie, Partij voor de Dieren, SP en regeringspartijen NSC en VVD willen de neutrale wettelijke taakopdrachten van de NTR redden door de NTR te laten fuseren met de NOS
Samenwerkingsomroep AVROTROS/Powned wordt Omroephuis in 2029
De samenwerkingsomroep AVROTROS/Powned wordt per 1 januari 2029 een omroephuis. De omroepbesturen van AVROTROS en Powned hebben hiertoe een voorlopig besluit genomen
NPO-Plan kabinet moddert door met oude wijn in nieuwe zakken
De hervormingsplannen van de regering Schoof I die minister Eppo Bruins voorstelt betekenen vooral een stap terug naar het verleden en het creëren van nog meer bestuurlijke chaos in het publieke omroepbestel
Voorstel NPO: brede taakopdracht met reclame en omroephuizen
Minister Eppo Bruins (NSC) heeft zijn plan naar de Tweede Kamer gestuurd voor de hervorming van de landelijke publieke omroep per 1 januari 2029. De minister blijft uitgaan van een brede publieke taakopdracht en geen aanvullende taakopdracht
NPO start website NPO Luister
De NPO heeft de website van NPO Luister geopend. De dienst die dé toegangsplek moet zijn voor alle audioproducten van de NPO, was sinds de start op 1 oktober 2020 alleen via een app op smartphones en tablets beschikbaar
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.
Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.
GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.
Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.
Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis