Tag Resultaten
JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken
JCDecaux voegt Utrecht toe aan digitaal netwerk
Buitenreclame-exploitant JCDecaux start met de exploitatie van 51 digitale buitenreclamedisplays in Utrecht als exploitant voor de concessiehouder RBL Outdoo
Total View Trams van JCDecaux in buitenreclame onderzoek BRO Next
Voor het eerst worden de bestickerde trams van JCDecaux meegenomen in het buitenreclame onderzoek BRO Next voor Amsterdam en Rotterdam
Clear Channel gaat in cassatie bij Hoge Raad tegen uitspraak gerechtshof concessie Utrecht
Clear Channel Nederland gaat in cassatie bij de Hoge Raad tegen een eerdere uitspraak van het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden omtrent de concessie van de gemeente Utrecht
Out of Home Masters: Pre-party Audio Obscura Festival in heel Rotterdam op straat te zien
Op 31 juli organiseerde Audio Obscura een pre-party in de Van Nelle Fabriek in Rotterdamom hun aankomende festival op 24 augustus te promoten
Dentsu Benelux lanceert OOH-trendrapport 2024: Lange campagnes het best voor merkherkenning
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht
JCDecaux kan exploitatie digitale schermen in Utrecht alsnog starten; Clear Channel moet binnenkort stoppen
JCDecaux kan de exploitatie van digitale buitenreclame in abri's binnenkort alsnog starten in de gemeente Utrecht, waarbij Clear Channel Nederland daar binnenkort mee zal moeten stoppen in de gemeente Utrecht
Extinction Rebellion vervangt meer dan 500 buitenreclames; JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen illegale actie
JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen de illegale actie van Extinction Rebellion die claimt meer dan 500 posters te hebben vervangen door een poster met de tekst Hier hing fossiele reclame. De actiegroep zegt het zat te zijn dat er fossiele reclames te zien zijn in de openbare buitenruimte.
JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next
Het joint industry committee BRO heeft onder de naam BRO Next een vernieuwd buitenreclame bereiksonderzoek gelanceerd onder de naam BRO Next
Outreach: OOH-markt haalt wederom record in 2023: 279 miljoen euro
Het jaar 2023 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een omzetgroei van 11 procent. De netto bestedingen aan buitenreclame bereikten een recordhoogte van 279 miljoen euro
Rechter verbiedt gunning aan JCDecaux in Utrecht; Clear Channel blijft exploitant
Clear Channel blijft vooralsnog de exploitant van buitenreclame in de gemeente Utrecht. Dit blijkt uit een vonnis van de rechtbank Midden-Nederland in een kort geding dat door Clear Channel en Global was aangespannen tegen de gemeente Utrecht. JCDecaux en RBL Outdoor waren als tussenkomende partijen ook betrokken. Het gaat om een gunning die in 2018 voor 15 jaar is gedaan en was gewonnen dor RBL Outdoor met Clear Channel als uitvoerende exploitant. Hij behelst 479 abri's, 200 vrijstaande reclamevitrines en 10 digitale portrait.
Dentsu en OOH-partners slapen buiten tijdens Sheltersuit Sleep Out
Tijdens dit evenement sliepen werknemers van dentsu en out-of-home partners één nacht buiten om geld op te halen voor de Sheltersuit Foundation
JCDecaux start per 1 januari 2024 met digitale reclame-exploitatie in Utrecht
JCDecaux kan alsnog de digitale reclame-exploitatie van abri’s, vrijstaande reclamevitrines en billboards in de gemeente Utrecht op zich nemen per 1 januari 2024. Per 1 januari 2025 volgt de papieren reclame-exploitatie. In 2018 gunde de gemeente Utrecht de concessie aan RBL Outdoor, dat samenwerkt met Clear Channel Nederland
Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein
De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Data Analyst Sales
JCDecaux is per direct op zoek naar een Data Analyst Sales - Amsterdam
[Box Office] Retribution binnen in de top 10 | Week 39
De actie-thriller Retribution was afgelopen weekend het meest populair
[Box Office] Romantisch After Everything aan kop | Week 38
Het nieuwe deel in de After-reeks van romantische films trok afgelopen weekend de meeste mensen naar de bioscopen. Het publiek kan niet wachten hoe het verdergaat met Hardin en Tessa. Zal de liefde overwinnen of komen ze opnieuw allerlei obstakels tegen op het pad naar geluk?
JUMP! RETAIL, Yune en JCDecaux ontwikkelen campagne IAMTORO
JUMP! RETAIL en Yune ontwikkelden in samenwerking met JCDecaux een campagne voor IAMTORO, het ondergoedmerk van Everon Jackson Hooi, Marc van Eck en Roland Ykel, waarin de "gewone" man centraal staat
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Campaign Planner
JCDecaux is per direct op zoek naar een Campaign Planner - Amsterdam
[Box Office] The Nun 2 binnen op nummer 1 | Week 37
De horror-thriller The Nun 2 komt deze week binnen op nummer 1 in de toplijst. In dit vervolg komt zuster Irene opnieuw oog in oog te staan met Valak, de demonische non
[Box Office] The Equalizer 3 binnen op nummer 1 | Week 36
Deze week komt The Equalizer 3 binnen op nummer 1 in de toplijst. Dit is het laatste hoofdstuk in de Equalizer-trilogie
Gepubliceerd door: Nico