Tag Resultaten
Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.
JCDecaux biedt jongeren gratis toegang tot Amsterdam in Motion
Op 27 oktober 2025, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent burgemeester Femke Halsema Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas.
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.
AI-campagne IAMTORO Amsterdam Boxxxer
De campagne is volledig ontwikkeld met AI in samenwerking met bureau ACE, dat de visuals en video’s realiseerde.
JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur
JCDecaux Nederland benoemt per 1 november 2025 Lars Griffioen tot commercieel directeur. Hij volgt Walter Kraus op
NOA, O2H en JCDecaux ontwikkelen doneerbushokje War Child
Campagne op Rembrandtplein maakt directe donatie mogelijk
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023
The APS Group ontwikkelt campagne voorlichtingsplatform Vapen#jouwkeuze
Samen met voorlichtingsplatform Vapen#jouwkeuze vragen zij op deze manier aandacht voor de gevaren van vapen en roepen zij op om het burgerinitiatief NicotiNEE te steunen. Het doel? Een nicotinevrije generatie.
OOH-markt groeit in Q3, 2024 met 10 procent
De Out of Home-markt (OOH) is in het derde kwartaal 10 procent gegroeid ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar geleden. De omzet kwam uit op ruim 70 miljoen euro tegen 64 miljoen euro in het derde kwartaal Q3 2023
JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken
JCDecaux voegt Utrecht toe aan digitaal netwerk
Buitenreclame-exploitant JCDecaux start met de exploitatie van 51 digitale buitenreclamedisplays in Utrecht als exploitant voor de concessiehouder RBL Outdoo
Total View Trams van JCDecaux in buitenreclame onderzoek BRO Next
Voor het eerst worden de bestickerde trams van JCDecaux meegenomen in het buitenreclame onderzoek BRO Next voor Amsterdam en Rotterdam
Clear Channel gaat in cassatie bij Hoge Raad tegen uitspraak gerechtshof concessie Utrecht
Clear Channel Nederland gaat in cassatie bij de Hoge Raad tegen een eerdere uitspraak van het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden omtrent de concessie van de gemeente Utrecht
Out of Home Masters: Pre-party Audio Obscura Festival in heel Rotterdam op straat te zien
Op 31 juli organiseerde Audio Obscura een pre-party in de Van Nelle Fabriek in Rotterdamom hun aankomende festival op 24 augustus te promoten
Dentsu Benelux lanceert OOH-trendrapport 2024: Lange campagnes het best voor merkherkenning
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht
JCDecaux kan exploitatie digitale schermen in Utrecht alsnog starten; Clear Channel moet binnenkort stoppen
JCDecaux kan de exploitatie van digitale buitenreclame in abri's binnenkort alsnog starten in de gemeente Utrecht, waarbij Clear Channel Nederland daar binnenkort mee zal moeten stoppen in de gemeente Utrecht
Extinction Rebellion vervangt meer dan 500 buitenreclames; JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen illegale actie
JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen de illegale actie van Extinction Rebellion die claimt meer dan 500 posters te hebben vervangen door een poster met de tekst Hier hing fossiele reclame. De actiegroep zegt het zat te zijn dat er fossiele reclames te zien zijn in de openbare buitenruimte.
JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next
Het joint industry committee BRO heeft onder de naam BRO Next een vernieuwd buitenreclame bereiksonderzoek gelanceerd onder de naam BRO Next
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead
JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen
DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis