Tag Resultaten
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.
Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Zij volgt Anke de Jong op, die het merk sinds september 2021 heeft geleid.
Meindert Schut hoofdredacteur Quote
Hij volgt Paul van Riessen op, die sinds 2021 leidinggaf aan het merk.
Esquire komt naar Frankrijk in voorjaar 2026
Esquire France verschijnt vanaf het voorjaar als kwartaalblad, aangevuld met een website en socialmediakanalen.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor HISTORIA bij National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor HISTORIA bij National Geographic
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Kiki Kaersenhout
Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands
Tijdens haar periode bij Hearst maakte Krouwel ingrijpende veranderingen mee in het medialandschap
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Journalist bij Quote
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Journalist bij Quote
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsjournalist bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Wetenschapsjournalist bij Quest (36 uur)
Humberto Tan start wekelijkse column bij Quest
Humberto Tan gaat schrijven voor Quest. Onder de titel Humberto hier deelt hij wekelijks online zijn persoonlijke blik op wetenschap in de media
Cosmopolitan en Juicebrothers lanceren gezamenlijke juice
Cosmopolitan en sapmerk Juicebrothers introduceren samen een drankje geïnspireerd op de bekende Cosmopolitan-cocktail.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur ELLE
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Hoofdredacteur ELLE
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week)
Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning
De jaarlijkse Harper’s Bazaar Woman of the Year-verkiezing krijgt dit jaar een andere invulling
National Geographic opent fototentoonstelling in Ouwehands
Met deze samenwerking willen beide partijen bezoekers enthousiasmeren voor fotografie.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur Quote
Hearst Netherlands is per direct op zoek een Hoofdredacteur Quote
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis