Tag Resultaten
Dionne Stax en Steven Jansen geven eerste interview Kek Mama
Presentatrice Dionne Stax en dj Steven Jansen delen voor het eerst samen hun verhaal in een interview in Kek Mama. Het stel, dat binnenkort hun eerste kindje verwacht, geeft een kijkje in hun persoonlijke leven, iets wat ze tot nu toe altijd privé hebben gehouden.
ShowHeroes lanceert productievideoplatform ShowHeroes MAX
ShowHeroes MAX is een platform dat is ontworpen om online videomateriaal te produceren en te monetizen met behulp van geavanceerde cookieless-technologie
Kek Mama focust op bewustwording, online en duurzaamheid
Jonge ouders hebben het druk en zijn meer en meer online-minded. Het uitgeven van een maandelijkse print editie is dan ook niet meer van deze tijd
[Onderzoek] Kek Mama: 87 procent van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming
87 procent van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming en krijgt kritiek op de wijze waarop ze het moederschap aanpakt
[Interview] Jannine Berkelaar: Kek Mama gelooft in mombracing in plaats van momshaming
Jannine Berkelaar, hoofdredacteur van Kek Mama, stijgt van nummer 24 naar nummer 22 in de Tijdschriften50. We spreken haar
[Interview] Zoë Servaas (Familyblend) over de overname van Baby op komst
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, is per 1 januari onderdeel van Familyblend en Kompas Publishing
Overname Baby op komst door Familyblend en Kompas Publishing
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, is overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing
[CMTA] Familyblend x KPN: Digitaal Opvoeden
Het opvoeden van kinderen in een digitaal tijdperk is voor veel ouders een uitdaging. Er is behoefte aan informatie, tips en tricks. Daarom brachten Familyblend en KPN hun expertises samen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis