Tag Resultaten
[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor
Qmusic is per direct op zoek naar Video-Editor - Amsterdam
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.
Whazzup?! in Media #10: Is Nederland klaar voor social commerce?
In de 10e aflevering van Whazzup?! in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de opkomst van social commerce in Nederland
Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid
Lokaal verhaal vergroot merkvoorkeur PLUS
Branded content-campagne van PLUS en DPG Media verdubbelt merkvoorkeur
Vakantiegedrag in 2026: dit zijn de inzichten
Sommige verhalen raken je en blijven hangen. Ze inspireren, bieden herkenning of zetten je aan tot actie. Het is de kunst om zo'n verhaal te creëren
[Vacatures] Qmusic zoekt een Broadcast Engineer Qmusic & JOE
Qmusic is per direct op zoek naar Broadcast Engineer Qmusic & JOE - Amsterdam
Kracht van community zorgt voor stijging positieve houding
Sommige verhalen raken je en blijven hangen. Ze inspireren, bieden herkenning of zetten je aan tot actie. Het is de kunst om zo'n verhaal te creëren
Jubileumuitgave Flair markeert 40 jaar
De redactie selecteerde opvallende verhalen uit het archief en kijkt vooruit naar de rol van het merk in de komende jaren.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Zuid- Holland
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Zuid- Holland - Rotterdam
Van TV tot TikTok: hoe Nederland sport beleeft
DPG Media voerde in juni 2025 samen met Panel Inzicht een onderzoek uit naar de sportbeleving van 500 Nederlanders tussen de 20 en 70 jaar.
Ad Alliance breidt Pauze Ad en addressable (DAR) uit
Ad Alliance breidt de Pauze Ad uit op streamingdienst HBO Max, brengt addressable reclame bij RTL4 op Videoland (Dynamic Ad Replacement) en introduceert de Play Ident bij Videoland
Whazzup?! in Media #9: Media in de verkiezingsstrijd
In deze aflevering buigen René Zeedijk en Roger Verdurmen zich over de polarisatie binnen het politieke landschap en de rol van media hierin.
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
[Vacatures] DPG Media zoekt een Operationeel Projectmanager Magazines
DPG Media is per direct op zoek naar Operationeel Projectmanager Magazines (7 maanden) - Amsterdam
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.
Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte
Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici
Hoe leer je de lijsttrekkers van de grootste politieke partijen echt kennen, op een manier die inhoudelijk én luchtig is?
Digitale gids That’s Entertainment versterkt merkvoorkeur Ziggo
Het platform combineert inspirerende content, slimme distributie en een datagedreven aanpak om kijkers te gidsen door het brede entertainmentaanbod.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis