Tag Resultaten
NIMA trekt zich terug uit Marketingfacts; Luuk Ros weg als hoofdredacteur
BBP Media wordt de enig aandeelhouder van Marketingfacts; de beroepsvereniging NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) zal per 1 februari 2024 niet langer betrokken zijn als aandeelhouder. NIMA was sinds 2018 aandeelhouder van de site
Eric-Jan Vis commercieel manager Lukkien
Eric-Jan Vis is per 1 januari 2021 benoemd tot commercieel manager bij Lukkien. Eric-Jan Vis is voornemens Lukkien met haar productiefaciliteiten beter onder de aandacht te brengen bij reclamebureaus
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis