Tag Resultaten
Anora grote winnaar Oscars 2025
Anora is de grote winnaar geworden van de 97ste Oscars. De film gaat over een prostitué die trouwt met een zoon van een Russische oligarch
Victoria Warmerdam wint Oscar voor I'm Not A Robot
Anora is de grote winnaar geworden van de 97ste Oscars. De film gaat over een prostitué die trouwt met een zoon van een Russische oligarch
Oscars 2025: 12 records zijn nu al gebroken
Na de aankondiging van de nominaties voor de Academy Awards 2025 heeft VegasInsider.com een lijst samengesteld van 12 records die al zijn gebroken na de aankondiging van de nominaties en een lijst van meer dan 25 records die tijdens de ceremonie in maart kunnen worden gebroken
De Oscar nominaties 2025
Vandaag zijn de nominaties van de 97ste Academy Awards bekend gemaakt, enkele dagen vertraagd vanwege de bosbranden in Los Angeles
Hoyte van Hoytema wint Oscar voor Oppenheimer
Al eerder genomineerd, maar nog nooit eerder verzilverd. Zondagavond mocht de Nederlandse cameramen Hoyte van Hoytema zijn eerste Academy Award ontvangst nemen. Hij kreeg de Oscar voor zijn werk voor Oppenheimer, de grote winnaar van de avond.
7 Oscars voor Oppenheimer
Oppenheimer is de grote winnaar geworden van de Oscars 2024. Het is alweer een flink aantal jaren geleden dat een massaal bezochte film met een groot budget ook in artistieke zin wordt gewaardeerd door de leden van de Academy
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken
The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis