Tag Resultaten
ICMA 2025 - Kraampje van Koophandel
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.
ICMA 2025 - Lebara
Na het succes in 2024, waarin Lebara uitgroeide tot de grootste telco op TikTok. We kregen de opdracht om dit succes verder te brengen.
ICMA 2025 - Moderne relaties
Moderne relaties maken het leven leuk, maar soms ook niet.
ICMA 2025 - ChatKliniek
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.
ICMA 2025 - App & Ink
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen
ICMA 2025 - Robijn Quickwash
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.
ICMA 2025 - Lancering YoungLA in Nederland
YoungLA wilde zijn merk uitbreiden naar Europa, met Nederland als eerste focusmarkt. Het doel was een stevige lokale aanwezigheid op te bouwen
ICMA 2025 - De Klimaatlaars
Om de abstracte waarde van het Waterschap tastbaar te maken, werd de ‘Klimaatlaars’ gelanceerd
ICMA 2025 - Lilyland: Eerste foodtruckfestival voor honden
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden
ICMA 2025 - Holland & Barrett: Denk aan je brein
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie
ICMA 2025 - Esther Goos
Wij zijn Scooperz, creator-first agency. Sinds 2011 focussen wij ons volledig op social en influencermarketing
ICMA 2025 - Britt Hogenhuis & Sophie van der Schaft
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen
ICMA 2025 - Scooperz practice what you preach
Wij zijn Scooperz, creator-first agency. Sinds 2011 leven wij social media als core business.
ICMA 2025 - Allianz Direct
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes.
ICMA 2025 - Paasei via WhatsApp
Pasen is een belangrijk verkoopmoment voor HEMA en chocolade-eitjes zijn een iconisch product.
ICMA 2025 - Ludovic Lenaerts
Ludovic Lenaerts, Founder en Talent Manager bij NegentienZestien, zendt in voor de titel Influencer Manager van het jaar 2025.
ICMA 2025 - Femmefab
Femmefab zendt in voor de titel Influencer Agency van het jaar 2025. Aan het woord is Bregje van Iperen, Operational Director bij Femmefab.
ICMA 2025 - Working at Amazon
Amazon heeft wereldwijd een imagoprobleem als werkgever: extern gezien wordt het vaak beschouwd als een onpersoonlijk,
ICMA 2025 - De Tukker Test
Een humoristische en herkenbare campagne die inwoners en bezoekers van Twente letterlijk en figuurlijk een spiegel voorhoudt
ICMA 2025 - Pensioenfluencers
PH&C staat voor de grootste pensioentransitie ooit en wil daar zijn circa 1,3 miljoen deelnemers zo goed mogelijk over informeren
ICMA 2025 - Club Suprema
Dr. Oetker wilde een nieuw premium pizzamerk genaamd Suprema introduceren, dus WPP Media ging aan de slag.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
ING start campagne rond verduurzamen woning
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis