Tag Resultaten
Wereldwijde markt voor mobiele games verdubbelt tegen 2032
Volgens onderzoek van SkyQuest Technology Consulting groeit de markt voor mobiele games van 97,81 miljard dollar in 2024 naar 196,40 miljard dollar in 2032
Azerion verkoopt Whow Games aan DoubleDown Interactive
De deal, ter waarde van 65 miljoen euro, bestaat uit een directe betaling van 55 miljoen euro en een variabele component van maximaal 10 miljoen euro.
LevelUP Digital kiest iion voor game advertising in BeNeLux
Deze samenwerking richt zich op adverteerders die hun doelgroep effectiever willen bereiken via gaming in Nederland, België en Luxemburg.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
    
    Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland. 
    
    Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
    
    Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
    
    Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis