Tag Resultaten
Playground lanceert podcast over merkactivaties op festivals
Creative agency Playground lanceert de podcast Common Ground, waarin de kracht van merkactivaties op festivals centraal staat.
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
De internationale jury bekroonde drie cases voor DPG Media, Royal Cosun en Vredestein Tyres op het gebied van creativiteit, impact en uitvoering.
Pieter Bas Boertje en Niels Janssen co-CEO bij Daymakers
Bij Daymakers start een nieuwe fase in het leiderschap. Pieter Bas Boertje en Niels Janssen vormen per direct een co-CEO-duo.
Josine Verbeek Managing Director bij D&B Eventmarketing
Samen met Creatief Directeur Jorryt van der Haar en Commercieel Directeur Ilka Timofei runt Josine de dagelijkse operatie van D&B Eventmarketing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus
Ruben Beijer is co-CEO, oprichter en eigenaar van het creatieve bureau NEEW. We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.
BPD-campagne van The Family draait om luisteren
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.
ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis