Tag Resultaten
Essent keert terug in schaatsen en steunt verduurzaming
Het energiebedrijf verbindt zich ten minste drie jaar aan de schaatsploeg van Jac Orie en Sven Kramer
[Onderzoek] DPG Media: 60 procent van Nederlanders twijfelt aan duurzaamheidclaims
Bijna 60 procent van de Nederlanders vindt het lastig om te bepalen wat wel of niet waar is op het gebied van duurzaamheid, zo blijkt uit recent onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd
DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.
Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles
Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles.
MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018
Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers
Jasper Spaargaren CMO The Flower Farm
Jasper Spaargaren treedt toe tot het huidige directieteam en zal in zijn rol verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van het merk
Springbok digitale en creatieve agency voor energieplatform Vandebron
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest vanuit de digitale en creatieve pitch met uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s, twee keer voor Springbok
VENGEAN helps Patagonia King Salmon achieve global growth
A strategically planned international Social and PR-campaign underpins the spread of PKS' story of success
True Ideas steunt fondsenwervingsactie Bob van de Burgt voor kinderen met een spierziekte
Professioneel windsurfer Bob van de Burgt is een fondsenwervingsactie gestart om zoveel mogelijk geld op te halen voor stichting Spieren voor Spieren
ARA (TBWA) en KUBO introduceren CO2-negatieve tuinbouwkas
Deze technische innovatie produceert de grootste hoeveelheden verse groente met minder fossiel energieverbruik en lagere kosten
Ajax en VodafoneZiggo verlengen samenwerking tot en met 2027
Het telecombedrijf tekent bij voor twee seizoenen. Het huidige contract loopt af in 2025; het nieuwe duurt tot medio 2027, met een optie op verlenging tot medio 2029
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
[Onderzoek] DPG Media: 60 procent van de zakelijke markt is nog niet bezig met hun maatschappelijke impact
Maatschappelijk verantwoord ondernemen speelt een steeds belangrijkere rol in het bedrijfsleven, mede door de toenemende druk vanuit Europese regelgeving
[Recensie] Bas Vlugt: Alles voor de sport - Frank van den Wall Bake
En het is weer tijd voor een recensie. Leuk! Dit keer Alles voor de sport, een biografie over Frank van den Wall Bake, de grondlegger van professionele sportsponsoring in Nederland, geschreven door Leo Aquina
Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken
Gepubliceerd door: Nico