Tag Resultaten

Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer

06-06-2025 | 10:06:00
De toepassing, gebaseerd op generatieve AI, moet het werk van collega’s gemakkelijker maken en bijdragen aan meer werkplezier.

Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne

05-06-2025 | 10:09:45
Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.

[Case] Giesbers Retail: DA - De vriendelijke specialist

04-06-2025 | 15:54:00
DA wil zich nadrukkelijk onderscheiden als de vriendelijke specialist. Giesbergsretail en Hippo Creative Studios hebben dit vertaald naar een tv-commercial

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

Chiquita en Albert Heijn lanceren groen-geel bananenconcept

04-06-2025 | 10:58:12
Het Chiquita groen 5-pack is toegevoegd aan het assortiment en wordt gepresenteerd naast de eerder geïntroduceerde geel 5-pack.

Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT

03-06-2025 | 10:10:00
Deze organisaties kiezen ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten.

Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne

03-06-2025 | 08:40:15
Het stel hamsters krijgt drie kleuters, drie peuters en twee babyhamstertjes.

AB InBev en Uber stimuleren verantwoord naar huis gaan

02-06-2025 | 16:40:00
Onder de noemer Als je drinkt, rijd dan niet bieden zij vanaf 2 juni tot en met 1 september korting op Uber-ritten aan bezoekers van horecazaken.

Een middag loyaliteit bij United Playgrounds: een verslag

23-05-2025 | 11:37:00
United Playgrounds organiseerde op 15 mei 2025 in het Eye Filmmuseum in Amsterdam-Noord een masterclass onder de naam The future of Retail Loyalty. Marketing Report was aanwezig

[Vacancy] Initiative has a position for Performance Manager Commerce (Nike Account)

21-05-2025 | 09:07:00
Initiative is directly looking for Performance Manager Commerce (Nike Account)

N=5, HOWDY en Patta ontwikkelen campagne Mentrum

15-05-2025 | 13:25:00
Campagne ‘De Rugzak van Amsterdam’ maakt psychische kwetsbaarheid zichtbaar.

HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Mentos

13-05-2025 | 15:13:43
Het Amsterdamse bureau neemt de PR-activiteiten voor zijn rekening en ondersteunt bij de verdere versterking van de merkpositionering.

[Vacatures] Joe Public Amsterdam zoekt een Strategy Director

13-05-2025 | 10:20:00
Joe Public Amsterdam is per direct op zoek naar Strategy Director

Carlsberg eert 2005-finale met speciaal blik

09-05-2025 | 14:19:00
De actie valt samen met de langdurige samenwerking tussen het biermerk en de Engelse voetbalclub.

Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry

08-05-2025 | 07:00:00
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.

McDonald’s haalt menu’s weg in Saudi-Arabië

07-05-2025 | 10:08:16
De actie is bedoeld om te onderstrepen hoe goed klanten de producten van het merk kennen – zó goed, dat ze die zelfs zonder menu kunnen bestellen.

Meer mensen in de stad: buitenreclame profiteert mee

06-05-2025 | 12:50:00
Het aantal passanten in Nederlandse winkelstraten stijgt in Q1-25 met 6 procent

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Retail Operations Manager

06-05-2025 | 08:09:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Retail Operations Manager - (Fulltime) Schiphol

Monkeys & Bananas activeert Gen Z voor SPAR op TikTok

06-05-2025 | 08:00:00
De campagne presenteert het assortiment van SPAR via content waarin eten wordt gepositioneerd als onderdeel van iemands identiteit.

Big Mac-saus tijdelijk verkrijgbaar in fles bij McDonald’s

06-05-2025 | 06:00:00
McDonald’s verkoopt een gelimiteerde flesvariant van de bekende Big Mac saus. De saus is exclusief beschikbaar in restaurants in Nederland

ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand

30-04-2025 | 10:17:00
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.