Tag Resultaten
Mensen voordragen voor de M100 2026 lijsten
Wie staat waar in de Media250, de Marketing250 of in een van de andere lijsten?
Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau100 2024; Aad Kuijper en Victor Knaap runners-up
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld
[Interview] Mèlanie Bosveld: Kult&Ace houdt merken relevant met expertise in Gen Next en DE&I
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Kyra Roest (Embassy of Dutch Creativity): Cannes Lions is een week aan onschatbare waarde
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Jeanette Kerssens: DEPT is digital-born
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Column] Rodger Werkhoven: Moi? DALL•E? ChatGPT? Nee: m'n collega Brian Hirman. Díe is pas écht invloedrijk.
Ik vind dat een hele eer, om weer genomineerd te zijn voor die lijst van 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse bureauwereld
[Interview] Tim van der Sijde: Pitches halen het beste naar boven bij Cheil
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Ernst-Jan Smids over JUMP! Retail
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Lode Schaeffer over INDIE Amsterdam
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Milo van der Meij (Total Design): De purpose-jas moet je passen en bij je passen
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Albert Top (Crossmarks en New Retail Group): Ons advies is altijd fact-based
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Lukas van de Ven: Open Now kan elke stap die we zetten wetenschappelijk onderbouwen
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Charlotte Koeleman (Somention): Community building op social media is goud voor merken
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Sanne Tolsma (Ambassadors): Creativiteit & craft maken altijd het verschil en moeten grenzeloos zijn
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Jos van den Bergh (Creative Result Communication) over automotive marketing
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Brian Hirman en Rodger Werkhoven (iO) over overnames en AI
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 tijdens het M100 Event op 7 december, publiceren wij een serie interviews
[Interview] Peter van Rij (Hotel L'Amour) over de liefde voor het reclamevak
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Kiki Maaskant (ACT.Agency): Gek op pitches
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Jesse Mons & Tijmen Mulder (Robot Kittens): Wij brengen techniek en creativiteit samen
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Boris Nihom (Dentsu Creative): Onze manier van werken is gestoeld op intensieve samenwerking en samen optrekken met de klant
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Interview] Jasper Admiraal (Kumpany): Als merk raak en ontmoet je doelgroepen live vaak in het diepst van hun voorkeuren
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis