Tag Resultaten
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Senior Media Consultant
Abovo Media is per direct op zoek naar Senior Media Consultant - Hoorn
[Merken 100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.
Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS
De flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Paramount Advertising International gaat reclame SkyShowtime verkopen; Nederland onduidelijk
Paramount Advertising International zal de reclame van de streamingdienst SkyShowtime verkopen. Het is niet duidelijk op welke wijze dat in Nederland zal gebeuren
Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
Tradebyte koppelt met ZEOS voor verkopers in de Benelux
Tradebyte is gekoppeld aan ZEOS. Daarmee ontstaat een dubbele oplossing voor grote en middelgrote merken en online retailers in de Benelux
Saskia van Gulick start Your Second Opinion
Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgerichtSaskia van Gullick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht
Luxaflex kiest The Cre8ion.Lab als marketingpartner voor internationale samenwerking
Naar verwachting worden in het tweede kwartaal van 2024 de eerste commerciële uitingen naar buiten gebracht.
The Valley dropt met Oldtimers een historische lekkernij ter ere van 100-jarig jubileum
Begin dit jaar introduceerde Oldtimers in samenwerking met The Valley al een campagne om het vakmanschap achter drop onder de aandacht te brengen
[Screenforce] Transparantie leidt tot groter effect van reclame
Waar het soms overduidelijk is dat er sprake is van reclame, blijft dat soms gissen
Chantal de Rijk Commercieel Directeur SPAR
Met haar ervaring in zowel de retail als de foodservice heeft zij een bewezen trackrecord die passend is bij het verder versterken van SPAR’s activiteiten
Jumbo start initiatief: Samen een betere buurt
Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage
[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Retailstrateeg
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Retailstrateeg