Tag Resultaten
Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken
Stichting Reclame Code over 2023: opnieuw stijging klachten over reclame
In 2023 is het aantal klachten over Nederlandse reclame opnieuw gestegen vergeleken met het jaar daarvoor
[The List] DCVF
DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien
[The List] Media Activation
Media Activation is het enige special advertising bureau van Nederland dat op eigen wijze creativiteit met mediakennis verbindt
[The List] Agency Engines
Zie Agency Engines als buitenboordmotor om de groei van jouw bureau te versnellen
[The List] TD
TD creates growth by inspiring brands and organizations to step out of their comfort zone
[The List] Joe Public Amsterdam
Joe Public Amsterdam helpt adverteerders en merken te groeien. Dat doen we met merk- en communicatiestrategieën en met impactvolle creatieve campagnes
[The List] We are the romans
The Romans was founded in the UK in 2015 and came to the Netherlands in 2023. The agency was born of being bored of boring PR
[The List] DDB Amsterdam
Merk op z'n allerbeste dag. Consumentengedrag verandert razendsnel
[The List] TALK ABOUT PR en communicatie
Wij zijn een klein bureau met 7 collega’s. We zijn zelfstandig; geen onderdeel van een groter geheel, waardoor wij zelf alle beslissingen kunnen nemen
Ad Alliance gaat advertentieverkoop verzorgen voor HBO Max Nederland
Ad Alliance (RTL Nederland) zal de advertentieverkoop verzorgen van de in juni 2024 te lanceren reclameversie van HBO Max
Eneco stopt met misleidende claim sneller klimaatneutraal na ingrijpen ACM
Energiemaatschappij Eneco is gestopt met het gebruik van de slogan Sneller klimaatneutraal in hun reclames
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Senior Media Consultant
Abovo Media is per direct op zoek naar Senior Media Consultant - Hoorn
[The List] Young Perfect
Jouw partner in omnichannel shopper marketing. Van concept idee tot realisatie, online en offline, wij brengen jouw merk tot leven.
[The List] DropOuts Amsterdam
Bij DropOuts draait alles om impact maken. Voor onze klanten, voor onze collega’s en voor de wereld om ons heen.
[The List] The Golden Tigers
We have a solution for every marketing challenge. Our mission: your go-to agency for marketing.
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)