Tag Resultaten
[Merken100 2024] Laura Geuze: Samsung werd geboren met de ambitie om mensen te helpen het onmogelijke te bereiken
Samsung is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Laura Geuze, Marketing Communication Manager bij Samsung Electronics Benelux.
[Merken100 2024] Karin Löwik (Vivera): Eat Openminded
Vivera is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Karin Löwik, Marketing Director bij Vivera.
[Merken 100 2024] Jenna Simons: Sweat and Joy is hoe ik de kernwaardes van OneFit het best kan uitleggen
OneFit is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Jenna Simons, Head of Global Brand Partnerships bij OneFit.
[Merken 100 2024] Marjanne Mulder: Achmea gaat voor Duurzaam Samen Leven
Achmea is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Marjanne Mulder, Senior Brand Manager bij Achmea
[Merken100] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Merken 100 2024] Jeroen Stirnberg: Grand'Italia staat voor optimistisch, modern, Italiaanse passie en pragmatisch
Grand'Italia is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Jeroen Stirnberg, Marketing Manager bij Grand Italia.
[Merken100 2024] Jan-Willem Evers: Het is de missie van Zilveren Kruis om gezondheid dichterbij te brengen voor iedereen
Zilveren Kruis is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jan-Willem Evers, Directeur Commercie bij Zilveren Kruis.
[Merken100 2024] Leo Hensen: Odido neemt graag een optimistische voortrekkersrol
Odido is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij Odido.
[Merken100 2024] Valerie Vos: De Vegetarische Slager is de slager van toen, met het vleesch van nu
De Vegetarische Slager is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Valerie Vos, Country Business Lead Benelux bij De Vegetarische Slager
[Merken100 2024] Laurens Pot: Wij koesteren Texel en gunnen iedereen een Texels bier
Texels is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laurens Pot, Senior Brand Manager bij Texels
[Merken100] Bertine Hidding: Campina zet zich consistent in voor een betere morgen
Campina is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
250 nominaties voor Merken100 2024
Marketing Report en Media Meetings maken de 250 nominaties bekend voor de Merken100 2024
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Merken100 2024] Paul Standaart: Sportlife brengt unexpected freshness
Sportlife is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Paul Standaart, Marketing Manager Refreshment bij Cloetta
[Merken100 2024] Michael Kastelijns: Wist je dat Staatsloterij een van de oudste, nog bestaande, loterijen ter wereld is?
Staatsloterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Michael Kastelijns, Business Director Staatsloterij
[Merken100 2024] Roosmarijn Quartier: In Nederland verzorgt TUI jaarlijks de vakantie van 1,7 miljoen reizigers
TUI is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roosmarijn Quartier, Director Marketing & Distribution Support BeNe
[Merken100 2024] Liane Lens: Het merk Unox is en zal altijd een baken zijn in veranderende tijden
Unox is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
[Merken100 2024] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker
[Merken100]: Marijne Joosten: de Volksbank wil met vier merken echt veranderingen teweeg brengen in de maatschappij
De Volksbank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Merken100] Michiel van der Zanden (Coolblue): Onze obsessieve focus op klanttevredenheid manifesteert zich in positieve klantervaringen
Coolblue is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland