Tag Resultaten
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
In dit interview vertelt Nicola Tillin, hoe het wereldwijde marketing intelligence-platform merken, bureaus en mediapartijen helpt om hun weg te vinden
Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start
De inschrijving voor de 26ste editie van de Mercurs, de vakprijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche, is geopend.
Jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger
Mercurs jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger voor beste opdrachtfilm van het jaar.
Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar
Hearst Netherlands won met Harper’s Bazaar de Zilveren Mercur in de categorie Magazine Mediamerk. Daarnaast waren er nominaties voor ELLE en Quote
Mercurs: Voetbal International wint goud als Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Voetbal International (Goud), Harper’s Bazaar (Zilver) en Miljuschka Magazine (Brons) winnen Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Dit zijn de genomineerden voor de Mercurs 2024
De genomineerden voor de Mercurs 2024 zijn bekend. Er zijn 15 nominaties verspreid over 5 categorieën.
Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar.
Twee jury's Mercurs 2024
Zij stellen de nominaties en de winnaars vast van in totaal vijf categorieën. De jury onder leiding van media ondernemer Derk Sauer, buigt zich over drie categorieën, de jury onder leiding van Maiko Valentijn (GroupM), beoordeelt er twee.
[Column] Bas Vlugt: De Mercurs zijn (een beetje) terug, tijd voor actie
De tijden in media veranderen en die verandering kun je onder meer goed zien bij de Mercus. In 2021 gingen de Mercurs niet door omdat MMA bezig was "de interne koers te hernieuwen"
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis