Tag Resultaten
ShowHeroes lanceert productievideoplatform ShowHeroes MAX
ShowHeroes MAX is een platform dat is ontworpen om online videomateriaal te produceren en te monetizen met behulp van geavanceerde cookieless-technologie
Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam
Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS
Pablo van den Berg start een nieuw hoofdstuk met TROJAN MONKEYS, een contentbureau dat generatieve AI omarmt om content sneller te laten vliegen
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten
Pathé vertoont exclusief eerste twee afleveringen Star Wars: THE ACOLYTE
Na de Star Wars Marathon ter ere van het 25-jarige jubileum van The Phantom Menace, komt de Star Wars-serie The Acolyte exclusief naar het doek van Pathé
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
Carien de Bas lanceert een partnership- en positioneringsbureau
Ze heeft ruim 23 jaar ervaring bij toonaangevende merken in FMCG, in retail en aan leverancierszijde
Hannes van Raaij lanceert Wavestart: business strategy on demand
Na zijn functie als General Manager bij Ace, kondigt Hannes van Raaij de lancering aan van zijn bedrijf Wavestart: business strategy on demand
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?
DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com
Fusie OrangeValley, MvH Media, AdResults, Increase en NewPort Capital
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. NewPort Capital treedt toe als investeerder
DPG lanceert mediamerk voor het bedrijfsleven: BusinessWise
BusinessWise het mediamerk voor het bedrijfsleven combineert actualiteit met persoonlijke ontwikkeling
Nationale-Nederlanden en hardlopen.nl lanceren de NN Running Coach
De AI-chatbot, app en bijbehorende marketingcampagne worden ontwikkeld door sportmarketingbureau On Your Marks (voorheen TDE)
Itai Verhoeckx start productiemaatschappij Challenger Avril 14th
Challenger Avril 14th – vernoemd naar een nummer van Aphex Twin – biedt bureaus, merken en productiemaatschappijen vers bloed en een flexibelere aanpak
Dopper lanceert Digital Product Passport
Via deze innovatieve tool wil Dopper een revolutie teweegbrengen in de manier waarop klanten met producten omgaan
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.