Tag Resultaten

Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand

17-09-2024 | 11:34:00
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten

AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne

11-09-2024 | 10:38:15
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.

[The List] Flume Agency

11-09-2024 | 10:23:00
We are Flume, a full-service digital marketing agency. We give an F* about every aspect of your brand.

Shanice Engel partner bij communicatiebureau oona

09-09-2024 | 13:20:00
Communicatiebureau oona verwelkomt Shanice Engel als partner, die zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bureau

Essent keert terug in schaatsen en steunt verduurzaming

05-09-2024 | 11:25:40
Het energiebedrijf verbindt zich ten minste drie jaar aan de schaatsploeg van Jac Orie en Sven Kramer

[The List] Bruut

27-08-2024 | 09:36:00
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.

[Interview] Steven Lammertink over The Cirqle, AI en influencermarketing

23-08-2024 | 12:34:00
Steven Lammertink is oprichter en CEO van The Cirqle, een influencer marketing platform die merken bereik geeft via 1,2 miljoen influencers wereldwijd. We spreken hem over zijn bedrijf, de inzet van AI en de wereld van influencermarketing

Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare

23-08-2024 | 10:14:56
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.

[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen

23-08-2024 | 10:00:00
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.

DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten

20-08-2024 | 12:26:00
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten. 

Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032

16-08-2024 | 18:03:00
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd

DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar

15-08-2024 | 12:15:00
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.

Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles

08-08-2024 | 16:51:00
Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles.

The Diverse Agency en Meldpunt Discriminatie introduceren RITA-platform

06-08-2024 | 12:12:00
Voortbouwend op het succes van de campagne Meld Je Rit van vorig jaar, is het nu tijd om de volgende stap te nemen om de veiligheid te verbeteren en discriminatie binnen de queergemeenschap te bestrijden

Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer

05-08-2024 | 16:35:23
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen

MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord

22-07-2024 | 12:21:00
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.

Koninklijke Jumbo kiest New Kith voor influencermarketing

18-07-2024 | 10:28:00
New Kith zal vanaf juli 2024 verantwoordelijk zijn voor de influencer marketingactiviteiten van Koninklijke Jumbo in Nederland en België

Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival

15-07-2024 | 18:34:14
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018

Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal

13-07-2024 | 17:13:00
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal

[The List] Tyto Public Relations Netherlands

10-07-2024 | 12:13:52
PR en communicatie op het snijvlak van tech, wetenschap en innovatie

dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening

10-07-2024 | 10:13:00
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.