Tag Resultaten

[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie

18-05-2024 | 14:46:02
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal

17-05-2024 | 14:38:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea

16-05-2024 | 11:19:00
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T

Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco

16-05-2024 | 11:06:59
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU

15-05-2024 | 09:55:16
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten

RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM

13-05-2024 | 14:25:00
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten

Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit

13-05-2024 | 11:03:00
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam

[Vacatures] Content Icons zoekt een Account Manager

06-05-2024 | 11:55:00
Content Icons  is per direct op zoek naar een Account Manager -Full-time · Amsterdam

Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts

06-05-2024 | 11:51:00
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken

KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan

05-05-2024 | 18:23:00
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.

Magnum bundelt krachten met Troye Sivan

30-04-2024 | 11:10:00
Ze maakten samen drie remixen van zijn nummer Honey, passend bij de ijssmaken die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen: Euphoria, Chill en Wonder

[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer

29-04-2024 | 15:51:00
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.

Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS

29-04-2024 | 13:37:00
De  flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869

25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid

[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring

23-04-2024 | 13:41:19
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen? 

fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau

23-04-2024 | 10:23:00
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.