Tag Resultaten
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Merken 100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.
Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS
De flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd
[Column] Michiel Frackers: Musk en Zuckerberg wisselen van rol en BlackRock fors in decarbonisering
Elon Musk beleefde een fantastische week en Mark Zuckerberg zag tweehonderd miljard beurswaarde verdampen
SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit
Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
bvA introduceert initiatief om positive change van adverteerders te versnellen
bvA en DLA Piper hebben een evenement onder de naam No washing, no hushing georganiseerd over duurzaamheidsclaims.
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt
This Agency, Robot Kittens en The Good Roll lanceren The Shitlist
Een ludieke actie waarmee het milieuvriendelijke toiletpapiermerk een statement maken voor onze planeet
The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Mediatest kondigt MediaTestdag 2024 aan: inschrijving gestart
En omdat het de 25e verjaardag is van MediaTest, wordt er binnen 25 uur (in plaats van 24) kosteloos een volledig onderzoek uitgevoerd.
[Column] Michiel Frackers: Zin en onzin van carbon credits en Bitcoin halving
Het Singaporese staatsfonds Temasek organiseerde EcoSperity in Singapore en in Dubai werd Token 2049 gehouden, het halfjaarlijkse feestje van de cryptofans
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
Tradebyte koppelt met ZEOS voor verkopers in de Benelux
Tradebyte is gekoppeld aan ZEOS. Daarmee ontstaat een dubbele oplossing voor grote en middelgrote merken en online retailers in de Benelux
Dopper lanceert Digital Product Passport
Via deze innovatieve tool wil Dopper een revolutie teweegbrengen in de manier waarop klanten met producten omgaan
Fitzroy en Smyle creëren sneeuwkunstwerk met Simon Beck in strijd tegen plastic
Dit kunstwerk zendt een urgente maatschappelijke boodschap over het maken van plasticvrije keuzes