Tag Resultaten
Reclamebranche gaat standaard ontwikkelen voor eigen CO2-emissies
Het is een gezamenlijk initiatief van bureaus, adverteerders en media-exploitanten, dat geïnitieerd is door bvA en VIA.
[The List] Agency Engines
Zie Agency Engines als buitenboordmotor om de groei van jouw bureau te versnellen
[Merken100 2024] Valerie Vos: De Vegetarische Slager is de slager van toen, met het vleesch van nu
De Vegetarische Slager is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Valerie Vos, Country Business Lead Benelux bij De Vegetarische Slager
[Merken100] Bertine Hidding: Campina is voedend, no-nonsense en kijkt vooruit
Campina is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Vacancy] Nielsen has a position for Account Manager / Client Strategy Manager
Nielsen is directly looking for Account Manager / Client Strategy Manager -Full Time /Hybrid
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Column] Bob Goulooze: Song
Ik zat in de auto toen op de radio de melding kwam dat onze songfestival inzendig ‘s avonds de generale repetitie zou gaan missen
[Column] Michiel Frackers: OpenAI opent de aanval op Google, vergeet veiligheid?
Aan deze uitspraak van J. Robert Oppenheimer moest ik deze week denken toen OpenAI de wereld verbaasde met de introductie van GPt-4o
[The List] TD
TD creates growth by inspiring brands and organizations to step out of their comfort zone
[Column] Michiel Frackers: Apple zegt sorry en Microsoft sluit record CO2-contract
Er is één plek waar ze dit weekend blij zijn met alle publiciteit rond Joost Klein en het Songfestival en dat is bij Apple.
[Column] Erwin Fisser: Het Eurovisie Songfestival: altijd goed voor een samenzweringstheorie
Van een Europese mediaorganisatie zou je verwachten dat ze enig verstand hebben van crisis-communicatie.
[The List] Joe Public Amsterdam
Joe Public Amsterdam helpt adverteerders en merken te groeien. Dat doen we met merk- en communicatiestrategieën en met impactvolle creatieve campagnes
[The List] We are the romans
The Romans was founded in the UK in 2015 and came to the Netherlands in 2023. The agency was born of being bored of boring PR
[The List] DDB Amsterdam
Merk op z'n allerbeste dag. Consumentengedrag verandert razendsnel
[Column] Erwin Fisser: Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje greenwashing?
Er zit dus zogezegd nogal een kloof tussen mijn gevoel bij de KLM en hoe zij de afgelopen jaren in het nieuws komt.
[The List] TALK ABOUT PR en communicatie
Wij zijn een klein bureau met 7 collega’s. We zijn zelfstandig; geen onderdeel van een groter geheel, waardoor wij zelf alle beslissingen kunnen nemen
Stay Grounded treint voor de tweede keer naar Cannes Lions
Stay Grounded geeft het startschot aan een campagne die bezoekers van het Cannes Lions festival oproept de trein te pakken naar Cannes
Total Design ontwikkelt visuele identiteit Rijk Zwaan
Wat begon met creatieve en strategische deep dive-sessies, resulteerde in een verbindend merkverhaal
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social & video-redacteur WANT
Mediahuis is per direct op zoek naar Social & video-redacteur WANT
[Vacatures] DPG Media zoekt een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu
DPG Media is per direct op zoek naar een Ervaren Online redacteur Ouders van Nu -Amsterdam