Tag Resultaten
Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan
In de campagne wordt heel Nederland uitgedaagd om een bijzonder object te ruilen tegen de Porsche Macan.
SuperRebel lanceert duurzaamheidscampagne DCB Energy op Prinsjesdag
DCB Energy benadrukt in deze campagne het belang van directe actie in de energietransitie. In plaats van te wachten op regelgeving of de concurrentie, zet het bedrijf nu al stappen richting een schonere toekomst.
[Case] DPG Media: Marieke Wolthers over het succes van WELEDA
Hoe win je het vertrouwen van de consument in een markt vol huidverzorgingsmerken die ‘groen’ claimen te zijn?
[Interview] Even bellen met … Marnix Tiggeloven (Fitzroy) over de samenwerking met Fairphone
Na een intensieve pitch heeft Fitzroy het creatieve werk voor Fairphone gewonnen. Het Amsterdamse B-corp wil zijn impact vergroten
M100 2025 komt eraan - draag nu mensen voor!
Wie staat waar in de Media100, de Marketing100, de Reclamebureau100 of in een van de andere lijsten?
Essent keert terug in schaatsen en steunt verduurzaming
Het energiebedrijf verbindt zich ten minste drie jaar aan de schaatsploeg van Jac Orie en Sven Kramer
[Onderzoek] DPG Media: 60 procent van Nederlanders twijfelt aan duurzaamheidclaims
Bijna 60 procent van de Nederlanders vindt het lastig om te bepalen wat wel of niet waar is op het gebied van duurzaamheid, zo blijkt uit recent onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht
Milieu Centraal en Roorda introduceren de keurmerkwijzer
Om consumenten naar De Keurmerkenwijzer te leiden ontwikkelde Roorda/Tabula Rasa een campagne met in hoofdrol een ware keurmerken fetisjist.
Clear Channel en Imagine5 starten samenwerking
Clear Channel en Imagine5 starten samenwerking: duurzaam nieuws op meer dan 600 digitale schermen door heel Nederland’
[Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken
Fritz-kola probeert als van oorsprong Duits merk op te boksen tegen de andere bekende cola-merken. We spreken met Silke Grell, Marketing Director van fritz-kola over hoe het merk omgaat met zijn (internationale) marketing en pr en duurzaamheid.
Rise ontwikkelt merkidentiteit voor Fawaka
Focus is gericht op het herpositioneren van de merkidentiteit en het versterken van de positie binnen het educatieve landschap
Vattenfall stopt op aandringen van ACM met claim Fossielvrij leven binnen één generatie
Na normerende gesprekken met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft energieleverancier Vattenfall besloten te stoppen met het gebruik van de claim Fossielvrij leven binnen één generatie
Jumbo introduceert roomboter met 1 ster Beter Leven keurmerk
Als eerste in de markt verkoopt Jumbo vanaf nu roomboter met het 1 ster Beter Leven keurmerk via haar huismerk in alle 726 winkels.
Surfmerk Devoted lanceert brandfilm zonder bureau
Het surfmerk Devoted heeft een brandfilm gelanceerd die met minimale ecologische footprint is geproduceerd.
Rise creëert merkidentiteit en film voor TinyOcean
Creative agency Rise heeft de afgelopen periode samengewerkt met de startup TinyOcean, om een merkidentiteit op te bouwen.
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Mobiliteitsaanbieder Ayvens kiest Counter Content als communicatiebureau
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive, is recent geïntroduceerd in Nederland. De PR en communicatie tijdens de introductie lag in handen van communicatiebureau Counter Content. Beide partijen maken bekend dat het bureau ook na de merkintroductie Ayvens blijft ondersteunen.
Attenooie Sjoege van zaken maakt kledingopbergcampagne voor Lundia
Attenooie Sjoege van Zaken maakte voor Lundia een kledingopbergcampagne. De opbergaccessoires zijn op maat gemaakt zodat deze ook weer netjes op te bergen zijn in een Lundiakast.
Love my Salad kiest voor creatief maatschappelijk bureau Closed on Monday
Samen gaan ze aan de slag om het groentemerk internationaal te positioneren, met een vernieuwde merkstrategie, naam en identiteit
DEPT ontwikkelt lanceringscampagne FloeWater met Eva Mendes
FloeWater biedt een alternatief voor plastic verpakt water, omdat het wordt geleverd in aluminium blikjes
Fightclub ontwikkelt AI-campagne FUSO
Vanaf 2025 worden zero-emissiezones geïntroduceerd en mogen bepaalde bestelbussen en vrachtwagens er niet meer in
Gepubliceerd door: Nico