Tag Resultaten
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
De Speld & Partners sluiten zich aan bij de ElevatorBrief van Closed on Monday
De Speld & Partners, het satirische mediaplatform dat dagelijks 12 procent van alle Nederlanders bereikt, bundelt de krachten met Closed on Monday voor de ElevatorBrief
Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.
Philip van Gelder: De kracht van GAMMA, DA en PLUS
In een markt die steeds sneller verandert, lijken gevestigde merken moeilijker te overleven dan ooit.
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
PINK en REMONDIS starten strategisch partnership
De huisstijl is in cocreatie aangescherpt, zodat deze aansluit bij de maatschappelijke rol, ambities en positionering van het UMCG.
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
Albert Heijn lanceert Laatste Kans Koopjes
Met behulp van slimme technologie in de AH-app verwacht de supermarktketen meer dan vijf miljoen kilo voedsel te besparen.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Tony’s Chocolonely en Kumasi openen fabriek voor cacaosap
In Ivoorkust is een fabriek geopend waar het vruchtvlees van de cacaoboon wordt verwerkt tot cacaosap.
Plastic Change voert druk op met gewaagde campagne
Plastic Change, de Deense milieuorganisatie, lanceert een wereldwijde campagne die de link legt tussen microplastica en mannelijke vruchtbaarheid.
Cheil en WWF lanceren AI-campagne tegen plasticvervuiling
In Seoul is een buitenreclamecampagne gestart waarin dieren verstrikt in plastic afval centraal staan.
Total Design behaalt B Corp-certificering
Het bureau sluit zich daarmee aan bij een wereldwijde beweging van bedrijven die zakelijk succes combineren met maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Abovo Maxlead ontvangt B Corp Certificering
De certificering onderstreept dat duurzaamheid en transparantie binnen het bureau verankerd zijn.
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report. Merken worden menselijker, communicatie scherper en technologische innovatie dieper verweven met creativiteit
Polarisatie rond duurzaamheid groeit in Nederland
Dit blijkt uit de voorjaarsmeting van de Monitor Merk & Maatschappij (MMM) 2025 van MarketResponse en b-open.
B&W Amsterdam wil geen directe reclameverboden
D66-wethouder Melanie van der Horst schrijft geen directe reclameverboden te willen instellen. Dit schrijft ze in een brief aan de gemeenteraad in reactie op een initiatiefvoorstel van GroenLinks Amsterdam en Partij voor de Dieren Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis