Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Owner Customer Journey
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Owner Customer Journey -Fulltime
[Vacatures] Markteffect zoekt een Commercieel Projectmanager Online
Markteffect is per direct op zoek naar een Commercieel Projectmanager Online
[Vacatures] Markteffect zoekt een Applicatiebeheerder en Onderzoeksassistent
Markteffect is per direct op zoek naar een Applicatiebeheerder en Onderzoeksassistent
[Grow by DPG Media] Nederlanders gebruiken steeds vaker ondersteunende middelen om gezond te blijven
In dit artikel, gepubliceerd op Grow van DPG Media, worden de cijfers gedeeld van de door Nederlanders gebruikte hulpmiddelen voor een gezonde levensstijl
[Vacatures] iO zoekt een Affiliate Marketing Specialist
iO is per direct op zoek naar Affiliate Marketing Specialist
[Merken 100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.
Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en VS
De flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Ook zustermerk Gorillas stopt. Dit heeft het bedrijf zelf via een kort persbericht aangekondigd
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE Product Manager klantprofielen
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE Product Manager klantprofielen -Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactie- en data-analist BN DeStem
DPG Media is per direct op zoek naar een Redactie- en data-analist BN DeStem -Breda
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Mediatest kondigt MediaTestdag 2024 aan: inschrijving gestart
En omdat het de 25e verjaardag is van MediaTest, wordt er binnen 25 uur (in plaats van 24) kosteloos een volledig onderzoek uitgevoerd.
DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com
[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei
Fusie OrangeValley, MvH Media, AdResults, Increase en NewPort Capital
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. NewPort Capital treedt toe als investeerder
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
[Vacatures] ZIGT zoekt een Data Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar Data Consultant – Hoofddorp
[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.