Tag Resultaten
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Digital Media Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Digital Media Consultant - 32-40 uur | Hybride
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Analytics Engineer
iO is per direct op zoek naar Marketing Analytics Engineer - Campus Den Bosch
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Amsterdam
AI vaak niet meer dan experiment, blijkt uit Data & AI Monitor
Veel organisaties zetten AI wel in, maar slagen er niet in er echt waarde uit te halen. Dat blijkt uit de zesde editie van de Data & AI Monitor 2025/26
Peter van Wijnaerde: Moet jouw bureau nu niche gaan?
Het is als de blauwe of de rode pil, maar dan voor agencies. Het modernste agencydilemma: te groot voor niche, te klein voor full-service.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Intelligence Engineer
Mediahuis is per direct op zoek naar Business Intelligence Engineer - Groningen
Gamers boven de 50 nu bijna een derde van de markt
Bijna dertig procent van de Amerikaanse gamers is vijftig jaar of ouder. Dat blijkt uit een rapport van de Entertainment Software Association (ESA)
[Vacatures] Follo zoekt een Junior Data & Analytics Consultant
Follo is per direct op zoek naar Junior Data & Analytics Consultant - Hybride
Draadloze audiomarkt groeit naar $70,9 miljard in 2029
De wereldwijde markt voor draadloze audioproducten groeit van 56,5 miljard dollar in 2024 naar 70,9 miljard dollar in 2029
iO organiseert webinars over AI en digitale weerbaarheid
iO organiseert in september twee gratis online webinars voor professionals die zich willen verdiepen in actuele marketing- en securitythema’s.
Nielsen voegt podcastdata toe aan mediatool
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus podcasts plannen, optimaliseren en vergelijken met televisie, radio, digitale en social media
[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] iO zoekt een Digital Data&Analytics Consultant
iO is per direct op zoek naar Digital Data&Analytics Consultant - Campus Eindhoven
[Vacatures] DPG Media zoekt een Creative Developer
DPG Media is per direct op zoek naar Creative Developer - Rotterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Expert Lezersengagement
DPG Media is per direct op zoek naar Expert Lezersengagement (Homepage, Nieuwsbrief & Push)
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] PINK zoekt een GEO Specialist
PINK is per direct op zoek naar GEO Specialist - Groningen • 32 - 40 uur
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] iO zoekt een Data Analytics Consultant
iO is per direct op zoek naar Data Analytics Consultant - Campus Eindhoven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis