Tag Resultaten
Nielsen voegt podcastdata toe aan mediatool
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus podcasts plannen, optimaliseren en vergelijken met televisie, radio, digitale en social media
[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] iO zoekt een Digital Data&Analytics Consultant
iO is per direct op zoek naar Digital Data&Analytics Consultant - Campus Eindhoven
[Vacatures] DPG Media zoekt een Creative Developer
DPG Media is per direct op zoek naar Creative Developer - Rotterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Expert Lezersengagement
DPG Media is per direct op zoek naar Expert Lezersengagement (Homepage, Nieuwsbrief & Push)
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Business Analist bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] PINK zoekt een GEO Specialist
PINK is per direct op zoek naar GEO Specialist - Groningen • 32 - 40 uur
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands
[Vacatures] iO zoekt een Data Analytics Consultant
iO is per direct op zoek naar Data Analytics Consultant - Campus Eindhoven
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam
Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Digital Manager bij Mediaplus
WPP Media en Criteo koppelen commerce data aan connected TV
WPP Media werkt samen met Criteo om commerce intelligence beschikbaar te maken voor Connected TV (CTV).
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Lead - NIKE
Kinesso is directly looking for Programmatic Lead - NIKE
[Vacancy] Initiative has a position for Integrated Planning - Senior Executive Comms Design Nike
Initiative is directly looking for Integrated Planning - Senior Executive Comms Design Nike
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Manager Data & Insights
Mediahuis is per direct op zoek naar Manager Data & Insights - Amsterdam (36 - 40 uur per week)
[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Designer De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Designer bij De Telegraaf
[Vacatures] iO zoekt een Product Strateeg
iO is per direct op zoek naar Product Strateeg - Campus Utrecht
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis