Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Designer De Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Designer bij De Telegraaf
[Vacatures] iO zoekt een Product Strateeg
iO is per direct op zoek naar Product Strateeg - Campus Utrecht
Zen en de kunst van vooruitkijken
De agenda zit vol, het team zit aan zijn limiet, en toch kloppen er nieuwe projecten aan de deur.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Performance Specialist
Channel Factory is directly looking for Senior Performance Specialist - Amsterdam
Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025
De prijs werd toegekend vanwege de combinatie van groei en maatschappelijke betrokkenheid, aldus de jury. Het bureau uit Eindhoven won de prijs al in 2020.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Interim Program Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Interim Program Manager
[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant
Markteffect: AI en klimaat spelen kleine rol bij studiekeuze
Steeds meer maatschappelijke onderwerpen spelen een rol in het leven van middelbare scholieren.
Strike Group neemt dataspecialist EDM over
Met deze stap breidt het datacollectief zijn positie in data, technologie en compliancy verder uit, zowel in Nederland als internationaal.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Flex Coördinator Nacht
Mediahuis is per direct op zoek naar Flex Coördinator Nacht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redactioneel Data Analist
Mediahuis is per direct op zoek naar Redactioneel Data Analist
[Vacatures] Initiative zoekt een Digital Project Lead
Initiative is per direct op zoek naar Digital Project Lead
CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de tweede dag van het congres.
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de eerste dag van het congres.
Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce
Tijdens CNX 2025 in Chicago spreekt David de Jong met Kelly Eliyahu, Senior Director of Product Marketing, Marketing Cloud bij Salesforce.
Teamleader onderzoekt Europese bureaus in derde benchmarkeditie
Onderzoek richt zich op prestaties, processen, positionering en teams
[Vacatures] iO zoekt een UX Researcher
iO is per direct op zoek naar UX Researcher - Campus Den Bosch
[Vacatures] iO zoekt een Digital Data & Analytics Consultant
iO is per direct op zoek naar Digital Data & Analytics Consultant - Campus Eindhoven
[Vacatures] DPG Media zoekt een Audience Activation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Audience Activation Specialist
Data als kompas voor betere strategische beslissingen
In een tijd waarin data overal zijn, wordt het steeds belangrijker om niet alleen veel informatie te verzamelen.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis