Tag Resultaten
Hotel l’Amour ontwikkelt EK-campagne Jumbo
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert
Hippo Creative Studios ontwikkelt tv-commercial voor de GAMMA BBQ-dag
Deze campagne is een samenwerking tussen GAMMA Nederland, schaatser Kjeld Nuis en Hippo Creative Studios
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een (Junior) Account Manager
Global is per direct op zoek naar (Junior) Account Manager (32-40 uur)
Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven
Positive ontwikkelt video 50-jarig bestaan Dille & Kamille
Met hierin een stukje geschiedenis verwerkt, waar het allemaal ooit mee begon, toewerkende naar hoe de huidige winkelformule eruitziet
Havas Lemz ontwikkelt Kinderpostzegels-campagne: Samen geven we kinderen superkracht
Havas Lemz heeft de campagne Samen geven we kinderen superkracht voor Kinderpostzegels ontwikkeld. De inmiddels gelanceerd campagne zet veerkracht van kinderen centraal
Attenooie Sjoege van Zaken ontwikkelt campagne Tring Tring
Attenooie Sjoege van zaken heeft het project voor de reclamecampagne afgerond en Tring Tring zal zelf de uitwerking below the line op zich nemen
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten
ARAG, ODMedia en The Committed Agency lanceren campagne op sportkanalen YouTube
ARAG, juridisch probleemoplosser en aanbieder van rechtsbijstandverzekeringen, heeft een campagne gedraaid op het premium videonetwerk van ODMedia
KPN-kat nu ook mascotte van Oranje
KPN verspreidt als telecomprovider en KNVB partner, de EK koorts met een hernieuwde door Dentsu Creative ontwikkelde campagne met de KPN-kat Louis die als mascotte de bus in glipt naar Duitsland
DPG Media ontwikkelt campagne De Volkskrant: Open je wereld
De campagne roept op om met een open blik naar de wereld en de mensen om ons heen te kijken
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Junior Fotograaf
Clear Channel is per direct op zoek naar een Junior Fotograaf
Alfred ontwikkelt activatiecampagne voor Praxis en Jantje Beton
Alfred samen met zusterbureaus Freddy en OnSocial ontwikkelt, als onderdeel van de lopende campagne ‘Van grijs naar groen’, een activatiecampagne.
Alfred ontwikkelt campagne: Ga eens Rivella
Alfred heeft de campagne ontwikkelt die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze
Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur
VML ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor MediaMarkt
MediaMarkt startte deze week een campagne met de gadget: een limited edition Oranje Airfryer. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau VML
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Robijn Tropical
Het merk introduceert Robijn Tropical wasmiddel en wasverzachter. Het is vooral de geur die zorgt dat lentekriebels plaats maken voor zomerse sferen