Tag Resultaten
Golazo ontwikkelt EK-campagnevideo voor M Line
De KNVB heeft samen met Official Sleep Supporter M line ervoor gezorgd dat tijdens het EK alle spelers en staf op hun eigen M line-matras slapen
BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans
BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans.
Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit
Brand Builders ontwikkelt 360-campagneconcept voor Danish Chef
Het kaasconcern Velder heeft Brand Builders gevraagd om een 360-campagneconcept te ontwikkelen voor Danish Chef
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Digital Account Manager
Clear Channel is per direct op zoek naar een Digital Account Manager
Joe Public en Grolsch lanceren campagne: Veelzeggend
Grolsch en Joe Public Amsterdam komen met een biercampagne die draait om iets voor elkaar beteken en een bijzonder moment met een Grolsch-biertje.
La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu.
Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
VENGEAN creates handcrafted branding for BITE of Amsterdam: Love at first bite
Creative branding agency VENGEAN is responsible for Bite's branding from Brand Strategy to Visual Identity and Communication Concept
Havas Lemz, HAGENS PR en Home Agency ontwikkelen campagne Proteïne-productlijn Optimel
De drielaagse introductiecampagne voor Optimel Proteïne helpt consumenten met een goede dagelijkse verdeling van eiwitten
TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor McDonald’s
De film toont Nederland tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal, waarbij de lege straten een speelveld vormen voor niet-sportliefhebbers
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede
Megawatt aan de slag voor Mexicano van GoodLife Foods
Het creatieve 360-bureau lanceert direct de eerste campagne Maakt Wat Los voor Mexicano, het startschot van de Retail introductie van het bekende snackmerk
VGZ kiest voor Abovo Maxlead als full-service mediabureau
In de gevraagde dienstverlening zal het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde
VENGEAN ontwikkelt campagne Aethon: You’re on!
De talentontwikkelaar, detacheerder en zzp-bemiddelaar wil mensen uitdagen om het zwaar onderbezette publieke domein weer te laten stralen
KLM introduceert Airbus A321neo met Fake Out-of-Home (FOOH)-campagne
Deze innovatieve techniek gebruikt computer gegenereerde beelden die de illusie van echte buitenreclame creëren
Samsung presenteert campagnevideo met Disney en Pixar
Samsung laat zien hoe mensen met de Bespoke AI wasmachines en drogers aan de emotionele achtbaan van de was kunnen ontsnappen
[Vacatures] Megawatt zoekt een Social advertising specialist
Megawatt is per direct op zoek naar Social advertising specialist - Eindhoven