Tag Resultaten

[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie

18-05-2024 | 14:46:02
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk het supermarktkanaal

17-05-2024 | 14:38:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

[Interview] Jordy van Meer over de wereldwijde Starbucks-campagne van Nosh Foodfilms

17-05-2024 | 09:39:25
We spreken hem over het creatieve proces, de uitdagingen, en de successen van dit project.

Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease

17-05-2024 | 09:30:00
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen

[Vacatures] iO zoekt een Performance Marketeer

16-05-2024 | 12:03:00
iO is per direct op zoek naar Performance Marketeer - Noord-Holland, Amsterdam

ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea

16-05-2024 | 11:19:00
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

15-05-2024 | 11:01:00
In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren

[Grow by DPG Media] Zo zet je print in voor je full-funnel campagne

15-05-2024 | 10:40:00
Plusproposities in magazines en dagbladen vormen een essentieel onderdeel van marketingstrategieën voor adverteerders

Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU

15-05-2024 | 09:55:16
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.

[Vacancy] TBWA\NEBOKO has a position for a Brand Coordinator (International)

14-05-2024 | 10:06:00
TBWA\NEBOKO  is directly looking for a Brand Coordinator (International) -Full-time  \  Amsterdam

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Strategy Director

14-05-2024 | 09:12:00
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Strategy Director

Saxo en The Committed Agency lanceren campagne rondom prijsverlaging

14-05-2024 | 09:11:00
Saxo en The Committed Agency komen met een campagne om haar recente pricing strategie van het beleggingsplatform onder de aandacht te brengen.

RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM

13-05-2024 | 14:25:00
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten

Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit

13-05-2024 | 11:03:00
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam

[Vacatures] finally an agency zoekt een Project Manager (medior / senior)

13-05-2024 | 09:01:00
finally an agency is per direct op zoek naar Project Manager (medior / senior) 32-40 uur per week

DDB ontwikkelt merkcampagne voor iDEAL

10-05-2024 | 10:26:00
DDB Retail heeft een merkcampagne ontwikkeld voor iDEAL. Aanleiding hiervoor waren vernieuwingen die online betalen nog makkelijker maken

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.