Tag Resultaten

Alfred ontwikkelt activatiecampagne voor Praxis en Jantje Beton

24-05-2024 | 13:23:00
Alfred samen met zusterbureaus Freddy en OnSocial ontwikkelt, als onderdeel van de lopende campagne ‘Van grijs naar groen’, een activatiecampagne. 

Alfred ontwikkelt campagne: Ga eens Rivella

24-05-2024 | 10:20:00
Alfred heeft de campagne ontwikkelt die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze

Natwerk en ARTIS nodigen alle aardbewoners uit in OOH-campagne

24-05-2024 | 09:55:00
ARTIS presenteert de eerste editie van het Aardbewoners Festival. Tijdens dit festival is er van alles te doen om weer in verbinding te komen met natuur

VML ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor MediaMarkt

24-05-2024 | 09:37:00
MediaMarkt startte deze week een campagne met de gadget: een limited edition Oranje Airfryer. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau VML

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING

24-05-2024 | 08:54:11
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid

DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Robijn Tropical

23-05-2024 | 12:10:00
Het merk introduceert Robijn Tropical wasmiddel en wasverzachter. Het is vooral de geur die zorgt dat lentekriebels plaats maken voor zomerse sferen

SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge

23-05-2024 | 11:05:04
Het gras is altijd groener bij de buren. En dat geldt ook voor zonnepanelen. SuperRebel Agency ontwikkelde de campagne, op basis van deze inzichten

DDB Retail ontwikkelt merkpositionering en campagne voor Uitgekookt

22-05-2024 | 13:26:00
DDB Retail ontwikkelde de merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het mediabureau.

DEPT ontwikkelt wereldwijde campagne voor Lotus Biscoff

21-05-2024 | 22:38:00
Het creatief bureau DEPT heeft een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Lotus Biscoff. Onder de noemer You gotta Biscoff wordt deze campagne kracht bijgezet waarbij het verlangen naar het koekje wordt aangewakkerd

Ogilvy Amsterdam ontwikkelt campagne Ziggo Zakelijk: Dat werkt lekker door

21-05-2024 | 11:25:47
De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding

[Interview] Jordy van Meer over de wereldwijde Starbucks-campagne van Nosh Foodfilms

17-05-2024 | 09:39:25
We spreken hem over het creatieve proces, de uitdagingen, en de successen van dit project.

Fitzroy ontwikkelt gamingcampagne voor ANWB Private Lease

17-05-2024 | 09:30:00
ANWB Private Lease is de digitale wereld van Gran Turismo 7 ingedoken met hun Private Lease-modellen

[Vacatures] iO zoekt een Performance Marketeer

16-05-2024 | 12:03:00
iO is per direct op zoek naar Performance Marketeer - Noord-Holland, Amsterdam

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

15-05-2024 | 11:01:00
In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren

[Grow by DPG Media] Zo zet je print in voor je full-funnel campagne

15-05-2024 | 10:40:00
Plusproposities in magazines en dagbladen vormen een essentieel onderdeel van marketingstrategieën voor adverteerders

Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU

15-05-2024 | 09:55:16
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.

[Vacancy] TBWA\NEBOKO has a position for a Brand Coordinator (International)

14-05-2024 | 10:06:00
TBWA\NEBOKO  is directly looking for a Brand Coordinator (International) -Full-time  \  Amsterdam

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Strategy Director

14-05-2024 | 09:12:00
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Strategy Director

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.