Tag Resultaten

Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan

07-06-2024 | 13:03:00
World Ocean Day vindt elk jaar op 8 juni plaats en vraagt aandacht voor het belang van een gezonde oceaan met een grote biodiversiteit

Brand Builders ontwikkelt 360-campagneconcept voor Danish Chef

07-06-2024 | 12:08:00
Het kaasconcern Velder heeft Brand Builders gevraagd om een 360-campagneconcept te ontwikkelen voor Danish Chef

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Digital Account Manager

07-06-2024 | 08:36:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Digital Account Manager

Joe Public en Grolsch lanceren campagne: Veelzeggend

06-06-2024 | 15:52:14
Grolsch en Joe Public Amsterdam komen met een biercampagne die draait om iets voor elkaar beteken en een bijzonder moment met een Grolsch-biertje.

La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet

06-06-2024 | 15:31:58
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu.

Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU

06-06-2024 | 15:20:55
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.

Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne

06-06-2024 | 14:51:00
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten

VENGEAN creates handcrafted branding for BITE of Amsterdam: Love at first bite

06-06-2024 | 14:19:11
Creative branding agency VENGEAN is responsible for Bite's branding from Brand Strategy to Visual Identity and Communication Concept

Havas Lemz, HAGENS PR en Home Agency ontwikkelen campagne Proteïne-productlijn Optimel

06-06-2024 | 13:06:00
De drielaagse introductiecampagne voor Optimel Proteïne helpt consumenten met een goede dagelijkse verdeling van eiwitten

TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor McDonald’s

06-06-2024 | 12:33:00
De film toont Nederland tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal, waarbij de lege straten een speelveld vormen voor niet-sportliefhebbers

DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds

06-06-2024 | 11:50:00
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede

Megawatt aan de slag voor Mexicano van GoodLife Foods

06-06-2024 | 11:20:00
Het creatieve 360-bureau lanceert direct de eerste campagne Maakt Wat Los voor Mexicano, het startschot van de Retail introductie van het bekende snackmerk

VGZ kiest voor Abovo Maxlead als full-service mediabureau

06-06-2024 | 10:49:00
In de gevraagde dienstverlening zal het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing

Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris

05-06-2024 | 15:59:00
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde

VENGEAN ontwikkelt campagne Aethon: You’re on!

05-06-2024 | 15:22:00
De talentontwikkelaar, detacheerder en zzp-bemiddelaar wil mensen uitdagen om het zwaar onderbezette publieke domein weer te laten stralen

KLM introduceert Airbus A321neo met Fake Out-of-Home (FOOH)-campagne

05-06-2024 | 15:00:00
Deze innovatieve techniek gebruikt computer gegenereerde beelden die de illusie van echte buitenreclame creëren

Samsung presenteert campagnevideo met Disney en Pixar

05-06-2024 | 10:57:55
Samsung laat zien hoe mensen met de Bespoke AI wasmachines en drogers aan de emotionele achtbaan van de was kunnen ontsnappen

[Vacatures] Megawatt zoekt een Social advertising specialist

05-06-2024 | 09:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Social advertising specialist - Eindhoven

Havas Lemz ontwikkelt jongerencampagne voor ministerie van VWS

05-06-2024 | 09:03:00
Met als aanleiding de Week van de Mentale Gezondheid (3-7 juni) start vandaag de flight van de campagne ‘Hey, het is oké’

Pink Chip van DeGiro en UN Women (Akqa Amsterdam) en Literacy Pen van Media.Monks in Cannes Shortlists

05-06-2024 | 01:21:00
Pink Chip van DeGiro en UN Women (Akqa Amsterdam) en de Literacy Pen-campagne van Media.Monks zijn opgenomen in de shortlists van de Cannes Lions

BSUR ontwikkelt tv-commercial Lifestyle Hoortoestellen Specsavers

04-06-2024 | 12:20:00
De campagne toont aan dat er hoortoestellen zijn voor iedereen, zelfs voor mensen met een levensstijl die extra eisen stelt aan hun hoortoestel

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.