Tag Resultaten
[Case] DPG Media: Marieke Wolthers over het succes van WELEDA
Hoe win je het vertrouwen van de consument in een markt vol huidverzorgingsmerken die ‘groen’ claimen te zijn?
[The List] Flume Agency
We are Flume, a full-service digital marketing agency. We give an F* about every aspect of your brand.
[Case] Paul Scholten over de kracht van creativiteit en brandlift voor de campagne van DS Automobiles
Hij legt uit hoe belangrijk de keuze voor de juiste titel was en wat de invloed van deze creatieve campagne was op het imago en de merkbekendheid van DS Automobiles.
[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO
Hoe maak je een campagne over fiscaal sparen die opvalt en de aandacht vasthoudt?
[Case] DPG Media: the sky is the limit, dát blijkt uit de Samsung Galaxy-campagne op Tweakers
The sky is the limit! En dat is bewezen met de campagne van Samsung rondom de lancering van hun nieuwste S-lijn Galaxy toestellen
[The List] Bruut
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
[Case] Arjan Koopman over het mediapartnership om sportvrouwen onder de aandacht te brengen
Sportvrouwen verdienen dezelfde aandacht als sportmannen. Dat was de aanleiding voor DHL, vier sportbonden en het AD om de krachten te bundelen in een sterk mediapartnership.
[Case] Jordi van Zaal over de comeback van de Grote Prijs van Nederland
Jordi van Zaal vertelt over de samenwerking tussen Mentos, de Grote Prijs van Nederland, mediabureau Wavemaker, creatief bureau StudioM en Brandstudio van DPG Media
[Case] Thijs van der Zande over de crossmedialecampagne van Rabobank
Thijs van der Zande vertelt hoe de crossmedialecampagne ‘Sterke schakels’ heeft bijgedragen aan een hogere overweging en voorkeur voor Rabobank.
[Case] DPG Media: Sterke marktpositie voor Life Outdoor Living door campagne
BuitenHof Tuinmeubelen onderging een rebranding naar Life Outdoor Living en wilde direct een hogere marktpositie veroveren
[Case] Neneh Kooij (DPG Media) over het succes van bol.
Neneh Kooij, Industry Lead FMCG/Retail bij DPG Media vertelt over de jarenlange samenwerking met bol.
[Case] Frank Meiland (DPG Media) over Ad Manager en Seamless Ads: Zes keer meer traffic voor Decathlon
Frank Meiland, Product Manager Display bij DPG Media vertelt hoe je met Ad Manager in vijf minuten een volledig getargete campagne kan opzetten.
[Case] DPG Media ontwikkelt branded content-campagne van WELEDA
In een wereld waar elk merk beweert duurzaam te zijn, staat WELEDA voor de uitdaging om op te vallen en haar publiek te overtuigen
[Case] DPG Media heeft ouders voor het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat zo bereikt
Het resultaat? Maar liefst 901 kinderen hebben met hun ouders meegedaan aan de winactie en hebben de bandencheck uitgevoerd.
[The List] Tyto Public Relations Netherlands
PR en communicatie op het snijvlak van tech, wetenschap en innovatie
[The List] ACT.agency
We bedenken merkstrategieën en -campagnes. Ontwikkelen Always-on content én het liefst laten we ze samenwerken voor meer impact.
De genomineerde cases van Serviceplan Groupe Cannes-Lions 2024
Van 17-21 juni vindt het Cannes Lions Festival plaats. Serviceplan Group is aanwezig met cases van internationale campagnes.
De twintig nieuwe juryleden van de Effie Awards 2024
De jury is dit jaar voor het eerst samengesteld door Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson
[The List] Fast Media
Fast Media licenseert nieuws, sport, entertainment en creatieve content aan reclamebureaus en uitgeverijen.
Gepubliceerd door: Nico