Tag Resultaten
[Column] Michiel Frackers: Zin en onzin van carbon credits en Bitcoin halving
Het Singaporese staatsfonds Temasek organiseerde EcoSperity in Singapore en in Dubai werd Token 2049 gehouden, het halfjaarlijkse feestje van de cryptofans
[Column] Michiel Frackers: Ayatollah aan de knoppen, cryptomarkt keldert
Toen drukte er een ayatollah op een paar knoppen, waardoor zelfs de aankondiging van mijn nieuwe podcast moet wijken voor de gevolgen van wereldnieuws
[Column] Michiel Frackers: Slimme tips, trucs en hacks voor een beter leven
hoe besteden we meer tijd aan de belangrijke zaken en spenderen we minder tijd aan onzin?
[Column] Bob Goulooze: B'wana he no home
Soms achtervolgen bedrijven je. Alsof je de laatste persoon op aarde bent aan wie zij hun diensten kunnen verkopen. Als dat gebeurt weet je dat het bedrijf onbetrouwbaar is.
Clarity lanceert venture studio Atrium
Communicatiebureau Clarity lanceert Atrium, een venture studio waarmee het bureau investeert in technologieën en dienstverlening
Ace lanceert de Ace Coin: een eigen crypto voor werknemers
Ace lanceert de Ace Coin, een digitale munt om werknemers te laten participeren in de ontwikkeling van het bedrijf. Daarmee is Ace de eerste bureaugroep met een eigen cryptocurrency die is gebouwd op de blockchain
Natwerk lanceert campagne cryptoma en -opa voor Coinmerce
Natwerk ontwikkelde een campagne voor Coinmerce. Het door twee Nederlandse broers opgerichte bedrijf is een groot Europees cryptocurrency handelsplatform gericht op eenvoud. De campagne draait om wijsheden over geld. De cryptoma en -opa rekenen af met oude wijsheden als appeltje voor de dorst
[eMarketer] Striking a balance between crypto trading and environmental conservation
However as crypto trading is mainstreamed, there are concerns about their carbon footprint and the environmental implications.
[eMarketer] China’s strategy to dominate the next generation of internet
As internet technologies evolve and global superpowers compete to exert dominance in that space, there have been spirited efforts and investments to achieve that goal.
Keith Johnson Vice President of Product Ternio
“Utilizing blockchain to make programmatic exchanges more transparent is exciting to me. Ternio offers the only scalable blockchain framework that ensures transparency in programmatic digital advertising"