Tag Resultaten
[Onderzoek] ‘Combinatie van AI-toepassingen creëert strategische marketingplannen'
Waar marketing zich ooit voornamelijk richtte op het verhogen van omzet, ligt de focus vandaag steeds meer op het bouwen van duurzame klantrelaties
JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken
BIC Institute introduceert AI-integratie in tools
Deze doorontwikkeling biedt marketing-, communicatie-, branding- en adviesbureaus de mogelijkheid om nog sneller en nauwkeuriger inzicht te krijgen in de kern van organisaties.
Primeur CS Digital Media: Fanta laat campagnecreaties op locatie genereren met AI
Op metrostation Amsterdam Centraal (Noord/Zuidlijn) is deze week een bijzondere campagne te zien van frisdrankmerk Fanta. Het gaat om een campagne voor de release van de nieuwe komische bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice van Warner Bros. Discovery waarbij de uitingen ter plekke worden gecreëerd met behulp van kunstmatige intelligentie
[Interview] Irma Machielse (Hogeschool Utrecht): AI daagt ons uit om creatiever en verantwoorder te denken
Irma Machielse is docent bij de Hogeschool Utrecht en jurylid bij de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt met haar.
Rapport KSF: AI biedt efficiëntie, maar vraagt om verantwoorde inzet
Ondanks de voordelen van AI, zoals het verbeteren van klantcontact en het verlichten van werkdruk, brengt de technologie ook risico’s met zich mee
[AI & Marketing door Patrick Petersen] Hoe prompt bent u met AI?
Patrick Petersen RDM MA MSc is columnist, onderzoeker, spreker, auteur, docent en ondernemer op het gebied van crossmediale digitale marketing, en auteur van onder andere Handboek.AI en Effectieve AI-prompts voor een marketingstrategie die werkt.
United Playgrounds lanceert Digital Innovation agency MACH8
United Playgrounds start MACH8, een innovatie agency die zich richt op de transformatieve kracht van AI en andere opkomende technologieën.
[Column] Michiel Frackers: Apple, Microsoft en Nvidia investeren in OpenAI ondanks 158 dollar verlies per seconde
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
[Interview] Diddo van Zand over In2Dialog
In2Dialog is een in Nederland gevestigde startup die AI-geaugmenteerde tools ontwikkelt. De CEO van de startup, Diddo van Zand, licht dit verder toe.
[Vacatures] Open Now zoekt een DTP / Digital Editor
Open Now is per direct op zoek naar een DTP / Digital Editor
De sleutel tot AI-integratie: Dingen hetzelfde houden en toch innoveren
AI kan worden ingezet om effectiviteit en aanpassingsvermogen te vergroten zonder de identiteit van je bedrijf te verliezen.
[Interview] Steven Lammertink over The Cirqle, AI en influencermarketing
Steven Lammertink is oprichter en CEO van The Cirqle, een influencer marketing platform die merken bereik geeft via 1,2 miljoen influencers wereldwijd. We spreken hem over zijn bedrijf, de inzet van AI en de wereld van influencermarketing
[Case] De AI-gegenereerde digitale folder van De Reclamefabriek
Als folderspecialist nam De Reclamefabriek de proef op de som: kan je een AI-gegenereerde digitale folder creëren?
[Interview] Joost Vastenavondt (Le Pain Quotidien) over Alain.AI
Le Pain Quotidien heeft voor zijn 214 (franchise) vestigingen in 19 landen een AI-versie van de 10.000 recepten van oprichter Alain Coumont ontwikkeld. We spreken Joost Vastenavondt, Chief Growth Officer van Le Pain Quotidien
Le Pain Quotidien komt met AI-tool Alain.AI van oprichter Alain Coumont
Le Pain Quotidien heeft onder de naam Alain.AI samen met November Five een tool ontwikkeld waar de recepten van de Belgische oprichter en creatief directeur Alain Coumont worden gebundeld
[Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa
IAB Europe, de Europese branchevereniging voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft zijn langverwachte 2023 Attitudes to Programmatic Advertising-rapport uitgebracht. De negende editie van deze jaarlijkse enquête biedt een uitgebreid overzicht van de huidige stand van zaken en toekomstige trends van programmatic advertising in Europa.
[Column] Michiel Frackers: AI dwingt Microsoft en Google klimaatdoelen te herzien en beurzen in Great Rotation?
In de lawine aan technieuws van afgelopen maand probeer ik de twee belangrijkste ontwikkelingen te duiden
Energize komt met AI-huisdierencampagne voor Figo
Huisdierenverzekeraar Figo lanceert een puppy- en kitten-campagne, bedacht door Energize, part of Happy Horizon.
Adrian Sanger (DVJ-Insights): Hoe verbeter je zichtbaarheid in het schap met AI
DVJ Insight integreert AI, in samenwerking met Neurons, in al haar onderzoeksmethoden.
Cheil Benelux ontwikkelt Samsung ShotControl
Een tool die met behulp van AI de Nederlandse 3x3 spelers gedetailleerde informatie geeft over hun prestatie
Gepubliceerd door: Nico