Tag Resultaten
[Column] Michiel Frackers: Musk en Zuckerberg wisselen van rol en BlackRock fors in decarbonisering
Elon Musk beleefde een fantastische week en Mark Zuckerberg zag tweehonderd miljard beurswaarde verdampen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.
Happy Horizon start samenwerking met eyetracking AI-platform Neurons
De samenwerking richt zich op het verfijnen van marketingcampagnes, het verbeteren van gebruikerservaringen en het optimaliseren van digitale content
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Philips Museum opent expositie brAInpower over artificial intelligence
Zaterdag 20 april heeft het Philips Museum zijn deuren geopend voor publiek met de tentoonstelling brAInpower
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
Tradebyte koppelt met ZEOS voor verkopers in de Benelux
Tradebyte is gekoppeld aan ZEOS. Daarmee ontstaat een dubbele oplossing voor grote en middelgrote merken en online retailers in de Benelux
[AI & Marketing door Patrick Petersen] AI in marketing draait niet om tooltjes
We lijken standaardwerk te willen automatiseren, waar een hedendaagse klant vooral maatwerk wil
[Column] Michiel Frackers: Ayatollah aan de knoppen, cryptomarkt keldert
Toen drukte er een ayatollah op een paar knoppen, waardoor zelfs de aankondiging van mijn nieuwe podcast moet wijken voor de gevolgen van wereldnieuws
Luxaflex kiest The Cre8ion.Lab als marketingpartner voor internationale samenwerking
Naar verwachting worden in het tweede kwartaal van 2024 de eerste commerciële uitingen naar buiten gebracht.
The Valley dropt met Oldtimers een historische lekkernij ter ere van 100-jarig jubileum
Begin dit jaar introduceerde Oldtimers in samenwerking met The Valley al een campagne om het vakmanschap achter drop onder de aandacht te brengen
[Column] Bas Vlugt: Wakker liggen van 2024
Ik woon al meer dan twintig jaar in Haarlem. Toen wij hier vanuit Amsterdam kwamen wonen, woonde hier in de straat een gepensioneerde man die lithograaf was geweest
Abovo Maxlead: De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Op donderdag 21 maart was het tijd voor Friends of Search 2024. Abovo Maxlead deelt de belangrijkste inzichten
Joe Public en ALDI ontwikkelen AI gestuurde stem voor radio en TV
ALDI heeft een andere stem voor zijn radio- en tv-reclames. Deze voice-over is gebaseerd op het stemgeluid van 10 medewerkers van de discounter
VNO-NCW kiest Happy Horizon voor Het Nieuwe Pensioen
VNO-NCW heeft Happy Horizon verkozen omtrent de ontwikkeling van een smart (AI) assistent gericht op ondernemers en hun behoeften met betrekking tot het nieuwe pensioen