Tag Resultaten
Patrick Petersen: ChatGPT is slecht voor je brein
Steeds meer – vooral jonge gebruikers - zetten ChatGPT in als een soort mentale coach met blind vertrouwen
AI-campagne IAMTORO Amsterdam Boxxxer
De campagne is volledig ontwikkeld met AI in samenwerking met bureau ACE, dat de visuals en video’s realiseerde.
Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Rotterdam)
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Rotterdam
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Utrecht)
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Utrecht
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Peter van Wijnaerde: Mijn cv is niks meer waard
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau
DCVF haalt AI-experts binnen voor verdere groei
Met de komst van Lieke Bügel en Maarten Hofland wordt AI net zo vanzelfsprekend binnen de werkwijze van het bureau als de DCVF’ers zelf.
iO voorspelt halvering zoekverkeer door AI in 2028
De groei van AI-gedreven zoekmachines maakt generative engine optimisation (GEO) essentieel.
Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert
Waarom Gen Z sceptisch is over AI-reclame
Jongeren hebben vooral moeite met de echtheid en relevantie van AI-campagnes.
Patrick Petersen: Domme taalmodellen zoeken data
De digitale alwetenden die zogenaamd slimmer zijn dan jij en ik, blijken in werkelijkheid verslaafde datavreters
Bert Jan ten Kate: Video groeit hard bij Massarius
Tijdens de DMEXCO 2025 in Keulen sprak David de Jong met Bert Jan ten Kate, oprichter en directeur van Massarius
Peter van Wijnaerde: De besmette glans van AI
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie
Michel van Velde: AI-agent bepaalt jouw merkkeuze
Volgens Michel van Velde gaan AI-agents een centrale rol spelen in het koopproces
Bas Vlugt: Wat is gewoon? - door Paul Römer
Het lijk wel of Paul Römer zich een beetje voor het boek schaamt. Dat zou goed kunnen
Twee derde van shoppers gebruikt generatieve AI dagelijks
Voor 45 procent maakt het niet uit of een aanbeveling afkomstig is van een mens of van AI, zolang het maar aansluit op de behoefte.
Joe Public lanceert eerste AI-commercial
De productie is volledig inhouse gemaakt door Joe AI, het Nederlands-Belgische team van het bureau.
Zo zet je AI effectief in voor contentmarketing
Generatieve AI kan processen versnellen en inzichten geven, maar verkeerd gebruik brengt risico’s mee.
Patrick Petersen: Vieze data zijn vieze AI
Klimaatverandering? Even een promptje intypen en klaar: schone lucht en ijskappen die zichzelf weer lijmen. Ziekten? Vergeet decennia onderzoek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis