Tag Resultaten
Victor Knaap: Er moet veel sterker AI beleid komen vanuit de overheid
Gezien de enorme AI revolutie die gaande is, moet er de komende jaren veel sterker beleid en regie komen vanuit de overheid
Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.
GTIA houdt Benelux community meeting in Eindhoven
GTIA organiseert op 25 september 2025 de Benelux Community Meeting in Eindhoven.
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
Jurgen Swaans: Slimme activatie wint van standaardkorting
AI en personalisatie: het zijn inmiddels vaste prik in marketingpraat. In de praktijk blijft het vaak bij een dun laagje slimheid.
DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.
Patrick Petersen: In conflict met mijn AI-agenda-assistent!
Ik heb een afspraak in het centrum. Althans, dat beweert mijn AI-agenda zo direct bij het wakker worden.
Jeanneke Scholtens: Technologie moet geen menselijkheid simuleren, maar stimuleren
In deze reeks spreekt Berber Hoekstra, communicatiestrateeg bij ACT, met experts uit de branche om te ontdekken hoe merken AI succesvol kunnen inzetten
DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.
Panji Widoyono: Stop met Gen AI te gebruiken als gokspel!
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.
Google Ads en AI: zo hou je als marketeer grip op campagnes
De inzet van kunstmatige intelligentie binnen Google Ads is geen experiment meer, maar een vast onderdeel van hoe campagnes worden aangestuurd.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Interim Program Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Interim Program Manager
Patrick Petersen: AI-expert want u kunt ChatGPT openen!
Laten we de nieuwe realiteit even omarmen: de zelfbenoemde AI-expert is officieel gedevalueerd tot het niveau van Ik heb ooit Clippy gezien op Word 97
Bob Koigi: Dit deed ertoe in Cannes
Cannes was dit jaar meer dan een viering, het was een statement.
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.
Gratis webinar over technologie in content supply chain
Contentbeheer is al lang geen puur productievraagstuk meer, maar vraagt om strategische planning
Cannes 2025: Arne Mosselman over Ainigma
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Markteffect: AI en klimaat spelen kleine rol bij studiekeuze
Steeds meer maatschappelijke onderwerpen spelen een rol in het leven van middelbare scholieren.
Victor Knaap (Monks) in verzet tegen AI Act en EU-regels
Victor Knaap, de mede-oprichter en CEO EMEA van Monks verzet zich fel tegen Europese regelgeving op het vlak van AI. In reactie op een betoog over de noodzaak van de AI Act en veredere regulering van Europees GroenLinks-PvdA europarlementslid Kim van Sparrentak, stelt Victor Knaap dat als Europa aan overbescherming en over-regulering zal doen, iedereen snel geen business meer heeft.
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis