Tag Resultaten
Karolien Vanherp: Werk slimmer, niet harder met AI-content
Karolien Vanherp deelt haar inzichten over Content at Scale en Content Supply Chain
DPG Media werkt met UU aan ethisch model voor data en AI
DPG Media en de Data School van Universiteit Utrecht werken samen aan de ontwikkeling van een ethisch hulpmiddel voor de mediasector.
[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentspecialist
iO is per direct op zoek naar Medior Contentspecialist - Campus Amsterdam
Michiel Frackers: Perplexity tart AI-logica
AI-startup van 14 miljard en Abu Dhabi bouwt datacenter formaat Monaco
Merkdisruptie 2025: boek over veranderend speelveld
Richard Otto, Frank Haveman en Jeroen Cremer hebben het boek Merkdisruptie 2025 over een fundamenteel veranderend speelveld voor merken geschreven
Rodger Werkhoven: Fiets naar je werk-dag
Het is geen rocket science om te bedenken dat fietsen de beste manier is om naar je werk te gaan, als je in Nederland woont en werkt
Ongezout'n: Creativiteit op standje Ctrl+C, Ctrl+V
Youri Wanders, Business Director PINK, over creativiteit zonder AI
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Principal Consultant Kwalitatief Onderzoek
MarketResponse is per direct op zoek naar een Principal Consultant Kwalitatief Onderzoek
Nederlandse cryptobeurs voor 3 miljard dollar verkocht
“Voor het eerst in 22 jaar zagen we vorige maand een daling in Google-zoekopdrachten via Safari.”
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Full-Stack Developer
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Senior Full-Stack Developer
Kruidvat opent eigen contentstudio in Veenendaal
Met de ingebruikname van Kruidvat Studio breidt drogisterijketen Kruidvat haar inhouse contentproductie uit.
The Family-oprichters en Edwin Veer lanceren AI for Detail
De contentstudio AI for Detail richt zich op het combineren van kunstmatige intelligentie met menselijke creativiteit.
[Vacatures] finally an agency zoekt een Junior Content Creative
finally an agency is per direct op zoek naar Junior Content Creative - 32-40 uur per week
[Vacatures] finally an agency zoekt een Strategy & Copy Creative
finally an agency is per direct op zoek naar Strategy & Copy Creative - Medior | 32-40 uur per week
AI Opener, Artific en AI Ready starten samenwerking
De samenwerking moet zorgen voor meer overzicht, veiligheid en efficiëntie bij het gebruik van AI binnen organisaties.
Michiel Frackers: Microsoft onttroont Apple
Afgelopen vrijdag daalde de koers van Apple vijf procent en werd het door Microsoft afgelost als 's werelds meest waardevolle bedrijf.
Patrick Petersen: AI-selling: Koop dit van mij, je wilt het
Het AI-landschap biedt weer iets nieuws: AI-selling en Intelligent Commerce. Klinkt als iets uit een sci-fi film waarin robots je koelkast herprogrammeren
WE Fashion en ACE lanceren AI-tool voor stylingcontent
ACE en WE Fashion lanceren Lookgen.ai. AI-tool transformeert fashion contentcreatie
De kracht van personal branding voor kleine ondernemers
In dit artikel lees je hoe je als ondernemer een sterk persoonlijk merk opbouwt, zelfs zonder groot marketingbudget.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis